רכישת מדיה

רכישת מדיה

רכש מדיה הוא שלב חשוב ומשמעותי בכל פעילות פרסומית או שיווקית. התאמת המדיה לקהל היעד ולמטרות העסקיות היא חיונית על מנת לייצר חשיפה נכונה וממוקדת, תוך ניצול מקסימלי של התקציב.

על מנת לעשות זאת, נדרשים שלושה מרכיבים:

♦ היכרות מעמיקה ויסודית עם תחום המדיה ועם גופי המדיה השונים בארץ – בין אם זו המדיה המסורתית (עיתונות מודפסת, רדיו, טלוויזיה, שילוט חוצות, שילוט אוטובוסים וכו') ובין אם זו מדיה דיגיטלית, חברתית או ניו מדיה.

חשוב מאד לאפיין את הערוצים והמקומות בהם נמצא קהל היעד הרצוי מבחינת המפרסם.

♦ הבנה מעמיקה לגבי התאמת המדיה למסר אותו המפרסם מעוניין להעביר.

♦ היכולת ליצור אסטרטגיה מנצחת ולתכנן כל קמפיין, כך שהידע וההבנה יבואו לידי מימוש ויאפשרו פרסום מקסימלי עם השקעה מינימאלית, שכן למעשה מבחינת רכש מדיה, פרסום אפקטיבי הוא המטרה.

בשלב הראשון ברכישת מדיה, יש לקבוע מיהו קהל היעד אליו אנחנו מכוונים ומהם הרגלי צריכת המדיה שלו. בשלב זה מאפיינים באופן המדויק ביותר את קהל היעד ומוודאים שפריסת המדיה תתאים לקהל הספציפי הזה.

השלב השני הוא התאמת המדיה למסר – מסר שהוא מורכב, לא יוכל לעבור במדיה שאינה מאפשרת הצגת אינפורמציה רבה (כמו למשל שלט חוצות), אלא יש לבחור במדיה מתאימה שתאפשר מרחב יריעה כמו טלוויזיה או אינטרנט.

השלב בשלישי בתהליך רכש מדיה מחייב התאמת המדיה לתקציב הפרסום . ישנן היום אלטרנטיבות רבות  לצד המדיה המסורתית, המאפשרות במקרים מסוימים, חיסכון משמעותי בתקציב. לכן, הכרות עם כל ערוצי המדיה, חדשים ו"ישנים" כאחד, הכרחית על מנת לרכוש מדיה בצורה יעילה ואופטימלית.

אופציה נוספת של רכישת מדיה היא פרסום באינטרנט. ביצוע רכש מדיה באינטרנט מחייב רמה גבוהה של עדכניות ולהיות כל הזמן עם ה"אצבע על הדופק" שכן לצד היתרונות הרבים שיש למדיה הדיגיטלית, זהו תחום המשתנה לעיתים תכופות, שקשה לחברות רבות להישאר מעודכנות. כמו-כן כדאי להבין את סוגי המדיות השונות- ממדיה דיגיטלית סטנדרטית, דרך הפרסום ברשתות החברתיות, בגוגל ועד לניו-מדיה.

כאשר אתם נמצאים בתהליך של רכישת מדיה, כדאי ואף רצוי לפנות למשרד שמתמחה בנושא זה שכן, מעבר למומחיות בכל הקשור בתכנון הפרסום, ישנו יתרון משמעותי בעבודה עם משרד רכש מדיה והוא חיסכון משמעותי בתקציב הפרסום שלכם. משרד בעל ניסיון וותק ברכישת מדיה ושטחי פרסום בהיקפים גדולים, בהכרח מקבל מחירים טובים יותר מגופי התקשורת וערוצי המדיה השונים.

וכאן משרדינו, מודעות 24 שעות נכנס לתמונה. משרדנו עוסק ברכישת מדיה שנים רבות בכל אמצעי התקשורת ובכל ערוצי המדיה השונים. אם זה עיצוב באנרים לפרסום באינטרנט, הפקת תשדירים ופרסום ברדיו, פרסום שלטי חוצות או פרסום בכל העיתונים בארץ.
אנו יודעים להציע לכם את הפתרון הכולל לפרסום בכל אמצעי המדיה הקיימים. אנחנו מפרסמים בכל העיתונים, ברמה ארצית וברמה מקומית.

אנו גם עובדים בשיתוף מלא עם חברת Active Vision המתמחה ברכישת מדיה באינטרנט. Active Vision עובדת בכמה ערוצים במקביל- אם זה בקידום אתרים בגוגל, שיווק ברשתות החברתיות ומיתוג ואסטרטגיות.

אנו, במודעות 24 שעות בשילוב עבודה עם חברת Active Vision נפיק עבורכם את הקמפיין האפקטיבי ביותר ונשיג עבורכם את התוצאות הרצויות, תוך ניצול מיטבי של התקציב. נתאים עבורכם את המדיה האופטימלית לקהל היעד ולמטרות שהצבתם עבור הקמפיין שלכם.

אצלנו תקבלו יחס אישי, אמינות ומחירים הוגנים

מוזמנים להתקשר ולהתייעץ איתנו עוד היום בשיחת חינם  1-800-800-724 או לפנות אלינו במייל: info@7724.co.il



חייגו עכשיו בשיחת חינם!
1-800-800-724
חייגו עכשיו