קבלו הצעת מחיר

מודעת אבל בעיתון

פרסום מודעת אבל

מודעת אבל היא מודעה אישית ורגישה הבאה לפרסם את דבר מותו של אדם, מועד הלוויתו, מיקום השבעה, ניחום האבלים ועוד. מלבד מודעות אבל המודיעות על פטירת האדם, ישנם מודעות נוספות הנכנסות תחת קטגוריית האבל, למשל, מודעות השתתפות בצער או מודעת תנחומים הבאות לחזק ולתמוך באבלים, ישנה גם מודעת הנצחה אשר תפקידה להעלות על הדף את זכר המנוח ובכך לשמר את זכרו גם מול מוקיריו הרחוקים, קוראי העיתון. סוג נוסף הוא מודעת אזכרה ועלייה לקבל, במקרים בהם עבר זמן מאז מות האדם וברצוננו להודיע על מועד האזכרה או העלייה לקברו.

מבחינה טכנית, יש רצון לשמור את תהליך פרסום מודעת אבל פשוט ולא מסובך באופן יחסי. ישנם נוסחים ומבנים קיימים וקבועים, ולמפרסם נותר להזין פרטים אישיים כמו שם, תאריך לוויה, שעות וכדומה. ניתן כמובן לסגנן מודעה בצורה שונה מהמקובל  אך לרוב, בעת העיסוק בפטירת אדם קרוב, לא תמיד יש פנאי פיזי ורגשי ליצור מודעה רגישה שכזו מהבסיס לכן אנו נעזרים בקיים, בנוסף,  ישנו צורך להודיע למכרים בדבר פרטי ה"אירועים" העתידיים בצורה ברורה ונגישה, סיבה שלישית היא מסורת, מנהג פרסום המודעה באופן מוכר וקבוע נהוג שנים רבות ומקובל, אלו הסיבות לשימוש הנרחב בתבנית הקבועה והמוכרת של מודעת האבל.
אם כך, תהליך הפרסום הבסיסי מתחיל ביצירת נוסח ראשוני, העברה לחברה המפרסמת לצורך תיקון שגיאות, הגהה ועיצוב ולאחר מכן פרסום מהיר על גבי העיתון, באינטרנט ובמודעות פיזיות התלויות ברחוב. 

לצד פרסום מודעת אבל באינטרנט ובמודעות מודפסות להפצה ותליה ברחוב, מקובל לפרסם מודעות אבל בעיתונים יומיים מרכזיים בארץ. רצוי לפרסם בעיתונים המובילים והגדולים לצורך קבלת התפוצה הרחבה ביותר. ניתן לפרסם גם במגזים או מקומון אזורי אשר קהל הקוראים בו רלוונטי למודעה, לדוגמא מקומון אזורי מה נשמע במידה והנפטר התגורר בדרום. או פרסום באחד מעיתוני ידיעות תקשורת בהתאם למיקום מגורי הנפטר והאבלים.

תפקידה של מודעת האבל

מודעת אבל היא מודעה רגישה ואישית, תפקידה הוא להודיע ולפרסם את דבר פטירתו של אדם, אזכרה, עלייה לקבר, השתתפות בצער או הנצחת הנפטר. במודעת אבל מופיעים לרוב שם המנוח, פרטי הלוויה או האזכרה ושמות המתאבלים. לעיתים מוסיף המפרסם מילים אישיות המעידות על הקשר על המנוח, מילים המתארות אותו או את סיבת מותו. מודעות אבל הן כמעט מסורת בקרב התרבויות השונות, כך שמודעת השתתפות בצער של חברי המנוח לעבודה, תראה מעט שונה ממודעת השתתפות בצער של תמידי רב מסוים, באופי, במלל, בעיצוב וכו׳.
מודעת אבל המודיעה על דבר מות האדם, מתפרסמת בסמוך מאוד לזמן המוות, עוד לפני סידורי הקבורה, השבעה והלווייה כדי שמוקירי זכרו/ה יספיקו לדעת על כך ולהגיע, כך שהעיסוק בנושא נושא עימו קושי, בלבול וכאב רב, לכן פרסום מודעת אבל צריך להיות פשוט ויעיל במטרה להקל על המפרסם בשעתו הקשה.
בעמוד זה, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על פרסום מודעת אבל בעיתונים, כדי שתכירו את כל השלבים החשובים בתהליך.

נוסח פרסום מודעת אבל

לצורך פרסום מודעת אבל יש לאסוף את הפרטים הרצויים, הנוסח הרצוי, העיצוב המבוקש וכמובן היכן רוצים לפרסם, חברת הפרסום מודעות 24 שעות כאן עבורכם לעזרה בכל הפרטים הנ״ל. הצוות המיומן, המקצועי והמנוסה של החברה יתן לכם מענה בכל שעות היממה וייצור איתכם ועבורם את המודעה הראויה והמכבדת ביותר עבור המעמד. צוות מודעות 24 שעות מקושר לכל העיתונים הרלוונטים בארץ, החל מעיתונים נפוצים ביותר בארץ כגון: ידיעות אחרונות, מעריב, הארץ, ישראל היום, דרך עיתוני כלכלה כדוגמת: גלובס, דה מרקר וכלכליסט ועד מגזינים ומקומונים בכל רחבי המדינה כגון: רשת המקומון, כלבו חיפה, כל מקומוני ידיעות תקשורת, מקומוני רשת שוקן ועוד.
פריסה ארצית רחבה ושנים של ניסיון, יחד עם קשרים הדוקים עם העיתונים המובילים בארץ, כמו גם המקומונים הקטנים ביותר- מעניקים למפרסם את הביטחון שהמודעה תקבל את הבמה הראויה בתקציב ובתנאים המדוייקים לו.

שלבים טכניים בפרסום מודעת אבל

מודעות האבל המתפרסמות בעיתונים, שומרות לרוב על נוסח קבוע, פונטים קבועים וצורה מקובלת, עם זאת,  למפרסם אפשרות ליצור, בנוסף לפרטים הטכניים, נוסח אישי. ניתן לעבות את המלל ולהוסיף פרטים על הנפטר כגון תמונה או משפט המייצגים אותו על מנת לתת למודעה אופי ייחודי ואישי.
נוסח
לרוב, פרסום מודעת אבל, היא לא משימה שאנו מנוסים בה ביום יום, לשמחתנו, ולחלקנו זו תהיה הפעם הראשונה בה נפגוש במשימה זו, בדיוק מסיבה זו, צוות מומחי הפרסום של חברת מודעות 24 שעות זמין עבורכם 24 שעות ביממה על מנת לסייע ולכוון אתכם בניסוח, עיצוב ופרסום המודעה, תוך התחשבות במעמד הרגיש. לאחר שליחת פרטים ראשוניים, אנו נהיה שם כדי לשמור על ניסוח מכבד, בקרת איכות, הגהה, הימנעות משגיאות הקלדה או כתיב.
עיצוב
למודעות אבל שונות עיצובים שונים המקובלים בתחום, צוות החברה ידאג לעיצוב, לגדלים ולפונטים אשר ימחישו בצורה הייחודית ביותר את רצון המפרסם בהנצחת המנוח באפשרותכם לבחור דוגמאות למודעות אבל מתוך המבחר ובאופן כללי, ליצור יחד עמנו את המודעה המכבדת והאיכותית ביותר.

 

מודעת אבל בעיתונים המובילים

לרוב, פרסום מודעת אבל תפקידו להודיע ולפרסם, בעיקר פרטים טכניים, על מועד הלוויה/ האזכרה ניחום אבלים וכד'. כדי שאנשים ברחבי הארץ ידיעו על דבר המקרה, ישנו צורך לפרסם את הפרטים בצורה רחבה. פרסום ארצי ההמכסה גם מקומות בהם לא חשבנו לפרסם יאפשר לכל אדם שהכיר את הנפטר במהלך חייו, גם אם לרגע,  לחלוק כבוד אחרון או לפחות לנחם את המשפחה. מקובל לפרסם מודעה בעיתונים הגדולים בישראל כגון, ידיעות אחרונות, הארץ, ישראל היום וכד' כיוון שעיתונים אלה מגיעים לכל בית ולכל ישוב במדינה ועשויים לעזור ולחבר בין אותו אדם המקושר לאחת מתחנות חייו של הנפטר ובין הכבוד האחרון שהוא מבקר לחלוק.
רצוי לפרסם בעיתונים היומיים המובילים כמו פרסום מודעת אבל בידיעות אחרונות שהוא עיתון יומי בתפוצה גדולה מאוד או פרסום מודעת אבל במעריב, עוד עיתון יומי גדול בעל תפוצה משמעותית.

יצירת קשר עם עיתונים, תשלומים, עיצוב ועוד הן משימות לא פשוטות עבור אדם שרק איבד את יקירו/תו לכן ישנה דרך פשוטה יותר דרך שלוקחת בחשבון את הסיטואציה הרגישה. פרסום מודעת אבל דרך מודעות 24 שעות היא הדרך הנוחה והיעילה לעניין, משרדנו זמין עבורכם 24 שעות ביממה ומרגע הפניה ידאג לכסות את כלל הפעולות אשר צריכות לקרות כדי להוציא לפועל את המודעה שלכם. המשרד מלווה אתכם לאורך כל הדרך ומספק לכם שירותי פרסום נוספים בתהליך הקשה כמו פרסום מודעת אזכרה בעיתון, השתתפות בצער, עלייה לקבר ועוד תוך זמינות מלאה ומענה לכל צורך שעולה בדרך.
פרסום מודעת אבל לא צריך להכביד עליכם יותר מהמצב הקיים ובדיוק בשביל זה הצוות שלנו, המיומן והמקצועי, נכנס לתמונה- מלווה, מייעץ, מסגנן ומתקן וכמובן יציע לכם את המחירים והחבילות המותאמים בדיוק לכם, במחירים ללא תחרות ובמקצועיות של שנים.

לאחרונה הצטרף גם עיתון כלכלי וכעת ניתן לבצע פרסום מודעות אבל בכלכליסט ולהגיע גם לקהלי יעד של עיתונים כלכליים.

פרסום מודעת אבל בעיתון

מוות של בן משפחה או אדם קרוב הוא אחד מהרגעים הקשים והמצערים ביותר בחייו של אדם. יחד עם הכאב העמוק, תחושת הבלבול והקושי לעכל את הבשורה המרה, ישנם סידורים רבים אותם נדרשים בני משפחת הנפטר לבצע עוד בטרם קיום ההלוויה. פרסום מודעת אבל הוא אחד מהמנהגים המקובלים ביותר עם פטירת בן משפחה. מטרתה של מודעת אבל היא לעדכן את מעגל החברים והמכרים הרחב כמו גם את כלל הציבור, אודות מועד ההלוויה וכתובת השבעה, על מנת שיוכלו להגיע לחלוק כבוד לנפטר ולנחם את בני המשפחה האבלים.
לצד פרסום מודעת אבל באינטרנט, מקובל לפרסם את מודעת האבל בעיתון יומי גדול.

פרסום מודעת אבל בעיתון הוא עניין רגיש המצריך תשומת לב לפרטים, יכולת הכלה וסבלנות. מכיוון שמדובר ברגעים בהם עוברת המשפחה טלטלה רגשית ועל מנת לסייע בפרסום מכובד וראוי ככל הניתן, צוות מודעות 24 שעות זמין על מנת לסייע לכם.
רצוי לפרסם בעיתונים היומיים המובילים כמו פרסום מודעת אבל בידיעות אחרונות שהוא עיתון יומי בתפוצה גדולה מאוד או פרסום מודעת אבל במעריב, עוד עיתון יומי גדול בעל תפוצה משמעותית.

בעמוד זה, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על פרסום מודעת אבל בעיתונים, כדי שתכירו את כל השלבים החשובים בתהליך.

ניסוח מודעת אבל

מודעות האבל המתפרסמות בעיתונים, שומרות במרבית המקרים על נוסח קבוע. יחד עם זאת, בני המשפחה יכולים להוסיף למודעה תמונה של הנפטר או משפט כלשהו המייצג אותו על מנת להפוך את המודעה לאישית יותר. בעת פרסום המודעה, חשוב להקפיד על הפונטים הנהוגים בעיתונים הארציים בהם מתפרסמות רוב מודעות האבל.

מכיוון שלא כולם מנוסים בפרסום מודעת אבל בעיתון וייתכן שעבור חלקכם מדובר בפעם הראשונה, צוות מומחי הפרסום של מודעות 24 שעות, זמין על מנת לסייע לכם לשמור על ניסוח מכובד ולבצע בקרת איכות לשגיאות הקלדה או כתיב.

דוגמה לפרסום מודעת אבל:

פרסום מודעת אבל בישראל היום

פרסום מודעת אבל בישראל היום

פרסום מודעת אבל בעיתון מעריב

פרסום מודעת אבל במעריב

עיצוב מודעת אבל בולטת ושונה

על מנת שהמודעה שלכם לא תיבלע בין עשרות המודעות המפורסמות בעיתונים, חשוב לשים דגש על עיצוב ייחודי ובולט אך בו בעת להשתמש בפונטים המסורתיים הנהוגים במודעות אבל.

הסטודיו לגרפיקה של מודעות 24 שעות, מיומן בעיצוב מודעות אבל ומודעות משפחתיות בהתאם לגדלי העיתונים השונים, וידאג לעצב עבורכם מודעה מכובדת ובולטת במיוחד. בנוסף לשירותי העיצוב המעולים ובמידה ותצטרכו, נעצב עבורכם מודעה בגודל A4 להדפסה ותלייה באזור מגוריכם, או מודעה בפורמט JPEG לפרסום באינטרנט.

זמינות מלאה בכל שעה

למרבה הצער, משפחות רבות מתמודדות עם מקרי מוות פתאומיים, לעיתים אף בשעות הלילה המאוחרות. ברגעים אלו, צוות מודעות 24 שעות זמין עבורכם בכל שעות היממה, גם כאשר כל שאר המשרדים סגורים. בנוסף, אנחנו משרתים נאמנה עשרות מנהלות רווחה ומשאבי אנוש בחברות ובארגונים המובילים במשק, וערוכים לסייע בכל פנייה לפרסום מודעת השתתפות בצער.

בחירת המדיה האפקטיבית ביותר

על מנת לקבל את מירב החשיפה וליידע ציבור רחב ככל הניתן אודות פטירת בן המשפחה ומועד הלווייתו, מעדיפות מרבית המשפחות לפרסם מודעה באחד מהעיתונים הארציים. בעיתונים אלו, המחולקים במאות אלפי עותקים למנויים ולרוכשים מזדמנים, מתפרסמות מודעות האבל בין עמודי החדשות הנקראים ביותר.

פרסום מודעת אבל בישראל היום, היא אחת הדוגמאות האפקטיביות ביותר לחשיפה עצומה בקרב ציבור רחב. ישראל היום הוא אחד משלושת העיתונים הנפוצים בישראל, ומחולק בחינם בלמעלה מ-450,000 עותקים מידי יום בתחנות הרכבת ובצמתים מרכזיים ביישובים השונים. פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ נחשב גם הוא ליעיל במיוחד, שכן לעיתון קהל מנויים גדול, נאמן ואיכותי.

למרות העובדה שרוב מודעות האבל מתפרסמות בעיתונים הארציים, עבור חלק מהמשפחות פרסום מודעת אבל במקומון היא הדרך המועדפת ליידע את הקרובים במות הנפטר. פרסום המודעה במקומון מעניק היבט אישי יותר ומוגבל לאזור החלוקה הגאוגרפי, כך שרק תושבי היישוב בו מחולק המקומון נחשפים למודעה.

דרכנו תוכלו לפרסם מודעת אבל בעיתונים הבאים:

מודעות אבל נוספות לדוגמה:
פרסום מודעות אבל בעיתונים השונים - דוגמאות
פרסום מודעת אבל בעיתון כלכליסט

פרסום מודעת אבל בעיתון ג׳רוזלם פוסט

מאמרים נוספים על פרסום מודעות בעיתונים