קבלו הצעת מחיר

פרסום בעיתון ידיעות אחרונות

ידיעות אחרונות הוא העיתון הנפוץ ביותר בארץ מאז שנות ה70, מבין העיתונים הנמכרים.
העיתון מעוצב הפורמט טבלואיד, מודפס בצבע ומלא בתמונות, במלל ובכותרות צבעוניות, המושכים את עיניי הקורא. העיתון מופץ בכל חלקי הארץ ואף מתחזק מגזינים מקומיים המתווספים למהדורת סוף השבוע.

באופן כללי, פרסום בעיתונים נחשב לפרסום איכותי ומניב. כמפרסמים, בהגיענו לבחור את העיתון בו נרצה לפרסם את המודעה שלנו, נחשוב על הפרמטרים החשובים לנו, כגון: תפוצת העיתון, אמינות העיתון, נראות, מחיר הפרסום, קהל היעד וכו׳.
בהתאם לסעיפים הנ״ל, יתכן והעיתון ידיעות אחרונות יהיה הבחירה האידיאלית. לעיתון יתרונות רבים לפרסום עקב היותו, עיתון מוביל, עממי, מרהיב ונתפס כאמין בקרב הציבור. מספר נקודות המעידות על כדאיות הפרסום בידיעות אחרונות-
– כעיתון הנמכר המוביל במדינה, ומחזיק בנתונים של תפוצה רחבה של מאות אלפי קוראים, במהלך השבוע ובסופ״ש, מבטיח חשיפה מרבית שאין שני לה במדינה.
– עיתון מוכר ומוערך בקרב הקוראים ואנשי התקשורת, שפתו מתקשרת עם רוב סוגי האוכלוסיות, מן הרמה הסוציואקונומית הנמוכה ביותר ועד אנשי אקדמיה
– העיצוב הססגוני, והכתיבה קלילה יחסית בהתאם לסגנון הפופולארי הרווח, כמו גם מגוון הנושאים העולים לדיון: פוליטיקה, כלכלה, אופנה, מדע ועוד, מזמנים אליו קוראים רבים מגילאים ורקעים שונים שיסתקרנו לגלות מה מסתתר בין דפי העיתון.

כאשר אנו מבקשים לפרסם מודעה, ניקח בחשבון שפרסום בעיתון ידיעות אחרונות עשוי לענות על צרכינו הפרסומיים בצורה האופטימלית והממוקסמת ביותר.

מה צריך לעשות כדי לפרסם מודעה בידיעות אחרונות? התשובה הקצרה היא פונים אלינו למודעות 24 שעות ואנו דואגים לתהליך פרסום מקצועי, אישי וומדוייק, בתקציב מותאם והמשתלם ביותר בשוק. התשובה המפורטת יותר היא, תלוי. תהליך פרסום מודעה משתנה בהתאם לפרמטרים רבים. לדוגמא: פרסום מודעת מכרז שונה מפרסום מודעת אבל, ופרסום מודעה מסחרית שונה מפרסום מודעת דרושים. בנוסף ישנן מידות שונות לכל מודעה, מיקום שונה בעיתון, עיצוב המודעה, תזמון ומשך פרסום המודעה, כל אלה ועוד הם גורמים קריטיים להצלחת הפרסום, לכן מומלץ לפנות לצוות המשרד המקצועי והמנוסה, המתמחה בדיוק בכך. יתרון נוסף של פרסום בעיתון ידיעות אחרונות הוא מגוון המוספים בעיתון, פרסום מודעה המקושרת לנושא המוסף/ המדור ימשוך אליה קוראים רלוונטיים וממוקדים יותר, לדוגמא: פרסום מודעת דרושים בלוח אול ג׳ובס
לפרסום מודעה בעיתון ידיעות אחרונות פנו אלינו 24 שעות ביממה ותקבלו תשובה מפורטת ביחס לתהליך הפרסום מתחילתו עד סופו בהתאם לסוג המודעה ולמטרות פרסומה. 

 קצת על פרסום בעיתון ידיעות אחרונות

ידיעות אחרונות הוא העיתון הנפוץ ביותר בארץ מאז שנות ה70, מבין העיתונים הנמכרים. העיתון נוסד בשנת 1939 ומופץ כיום בכ-400,000 עותקים בימי חול ובלמעלה מ- 800,000 עותקים בסוף השבוע. יש לו מערך מנויים נרחב, המורכב מקוראים מכלל שכבות האוכלוסייה והאזורים בארץ.

במהדורת יום חול מסקר העיתון אירועים חדשותיים ברמה הארצית והעולמית, וכולל מוספים בתחומי ספורט, בידור, בריאות, כלכלה, תקשורת וכמובן מדור פרסומי הכולל מודעות מכל הסוגים. העיתון מפרסם תחקירים מקיפים באופן קבוע, ויוזם המון פעמים סדרות של כתבות אל מול עוולות חברתיות, לדוגמה – כתבה אודות אדמות מקווה ישראל. העיתון מעוצב בפורמט טבלואיד, מודפס בצבע ומלא בתמונות, במלל ובכותרות צבעוניות, המושכים את עיניי הקורא. העיתון מופץ בכל חלקי הארץ ואף מתחזק מגזינים מקומיים המתווספים למהדורת סוף השבוע.

מדוע מומלץ לפרסם מודעות בידיעות אחרונות?

באופן כללי, פרסום בעיתונים נחשב לפרסום איכותי ומניב. כמפרסמים, בהגיענו לבחור את העיתון בו נרצה לפרסם את המודעה שלנו, נחשוב על הפרמטרים החשובים לנו, כגון: תפוצת העיתון, אמינות העיתון, נראות, מחיר הפרסום, קהל היעד וכו׳.
בהתאם לסעיפים הנ״ל, ניקח בחשבון שפרסום בעיתון ידיעות אחרונות עשוי לענות על צרכינו הפרסומיים בצורה האופטימלית והממוקסמת ביותר. עיתון ידיעות אחרונות, המכונה גם ״העיתון של המדינה״ לא בכדי. אין כמעט אדם במדינה שלא מכיר אותו או קרא בו. לעיתון ידיעות אחרונות קיימים מוספים מקצועיים ופופולאריים המעלים את ערכו וכמובן מחדדים את רלוונטיות הפרסומים המותאמים לכל מוסף ומדור ולבסוף, אמון ומהימנות, מודעות המתפרסמות בעיתון הנתפש אמין ויציב חסות בצילו של העיתון וזוכות לאמון בקרב הקוראים, מודעה מהימנה, עם גב רחב כמו העיתון של המדינה- מביאה תוצאות רלוונטיות ואפקטיביות ביותר.
עם מאות אלפי עותקים המופצים מידי יום, תדמית אמינה ויוקרתית ופעילות עיתונאית ענפה של מיטב העיתונאים והעורכים בישראל, ידיעות אחרונות משמש כאחד מאמצעי הפרסום הבולטים ביותר בזירה התקשורתית.

מדורי המודעות בעיתון, נחשבים כבר שנים לאפקטיביים במיוחד עבור ארגונים, בעלי עסק, מועצות ועיריות המעוניינים להישאר בתודעה הציבורית, להרחיב משמעותית את החשיפה בקרב קהלי יעד מגוונים ולהגדיל את מעגל הלקוחות הפוטנציאליים. פרסום בעיתון ידיעות אחרונות מבטיח חשיפה שכמעט ולא ניתן לקבל בפלטפורמות תקשורתיות אחרות. מה גם שלעיתון גרסה דיגיטלית בה מוצג העיתון על כל דפיו גם לקוראים הדיגיטליים, מכל מקום, בכל זמן בפשטות רבה כמו לפתוח אפליקציה בנייד.

מספר נקודות המעידות על כדאיות הפרסום בידיעות אחרונות:

תפוצה – לעיתון פריסה מקסימלית ברחבי הארץ לארכה ולרוחבה, בתוספת מקומוני ידיעות תקשורת, המכסים את האירועים הרלוונטיים הספציפיים לכל עיר ואזור בארץ ומתווספים למהדורות סוף השבוע של ידיעות. פרסום מודעה בידיעות אחרונות מייצר חשיפה לכמות עצומה של לקוחות פוטנציאליים במנעד רב, בימי חול, בשיעור של כשלוש מאות וחמישים אלף קוראי עיתון ובסוף השבוע, בשיעור של שמונה מאות אלף קוראי עיתון. לידיעות אחרונות אף קיים קהל מנויים, אשר מוקבלים מדי בוקר את העיתון על סף דירתם בשיעור של כמאתיים אלף מנויים. באמתחת בעלי העיתון רשת של מקומונים ״ידיעות תקשורת״, אשר חולשת על כל האזורים במדינה, כל עיר מרכזית או אזור- עם עיתון מקומי, אשר מופץ בכל סוף שבוע. כמו כן, עיתון ידיעות אחרונות הוא המוציא לאור של העיתון ״לאישה״, שמנגיש מידע לקהל הנשים במדינת ישראל ובעלי המגזין ״מנטה״ אשר זוכה לתשבחות רבות.


קהל היעד – מדובר במאות אלפי לקוחות, ערב רב של אוכלוסייה – זהו העיתון השכיח במדינת ישראל ופונה לקהלים המגוונים והרבים ביותר. לעיתון יש מנעד רחב של מוספים ומדורים בכל מיני תחומים, אשר מדברים לכל האוכלוסייה הרלוונטית במדינת ישראל ובשפה קולחת וישראלית.
העיתון מוכר ומוערך בקרב הקוראים ואנשי התקשורת, שפתו מתקשרת עם רוב סוגי האוכלוסיות, מן הרמה הסוציואקונומית הנמוכה ביותר ועד אנשי אקדמיה.

נראות– העיצוב הססגוני, והכתיבה הקלילה יחסית בהתאם לסגנון הפופולארי הרווח, כמו גם מגוון הנושאים העולים לדיון: פוליטיקה, כלכלה, אופנה, מדע ועוד, מזמנים אליו קוראים רבים מגילאים ורקעים שונים שיסתקרנו לגלות מה מסתתר בין דפי העיתון.

החל מחודש יולי 2020, רוב המודעות המשפטיותמכרזים/ כונסי נכסים/ הזמנה להציע הצעות מתפרסמות בימי שישי בעיתון ידיעות אחרונות בעמודי חדשות. כמו כן, ניתן להעביר מודעות לפרסום ביום שישי עד יום חמישי אחר הצהרים.

החל מחודש ינואר 2024 ביום שישי מרבית המודעות המשפטיות מופיעות בעמודי החדשות -כותרת או במוסף השבת / ממון

איך מפרסמים מודעה בעיתון ידיעות אחרונות?

 התשובה הקצרה היא פונים אלינו למודעות 24 שעות ואנו דואגים לתהליך פרסום מקצועי, אישי ומדויק, בתקציב מותאם והמשתלם ביותר בשוק. התשובה המפורטת יותר היא, תלוי. תהליך פרסום מודעה משתנה בהתאם לפרמטרים רבים. לדוגמא: פרסום מודעת מכרז שונה מפרסום מודעת אבלופרסום מודעה מסחרית שונה מפרסום מודעת דרושים. בנוסף ישנן מידות שונות לכל מודעה, מיקום שונה בעיתון, עיצוב המודעה, תזמון ומשך פרסום המודעה, כל אלה ועוד הם גורמים קריטיים להצלחת הפרסום, לכן מומלץ לפנות לצוות המשרד המקצועי והמנוסה, המתמחה בדיוק בכך. יתרון נוסף של פרסום בעיתון ידיעות אחרונות הוא מגוון המוספים בעיתון, פרסום מודעה המקושרת לנושא המוסף/ המדור ימשוך אליה קוראים רלוונטיים וממוקדים יותר, לדוגמא: פרסום מודעת דרושים בלוח אול ג׳ובס.
לפרסום מודעה בעיתון ידיעות אחרונות פנו אלינו 24 שעות ביממה ותקבלו תשובה מפורטת ביחס לתהליך הפרסום מתחילתו עד סופו בהתאם לסוג המודעה ולמטרות פרסומה.
*מחיר לפרסום מודעות אבל בעיתון ידיעות אחרונות

מוספים קבועים בידיעות אחרונות:

מוסף 24 שעות: מופץ בימי ראשון עד חמישי, וכולל כתבות, דעות, פרשנות, מדור רכילות יומי, מדורי תרבות, בידור, פנאי ומשחקים.

מוסף ממון: מופץ בימי ראשון עד חמישי וכולל כתבות בנושאים כלכליים ופיננסיים.

מוסף הספורט: מופץ בימי ראשון עד חמישי. בימי שישי נכלל בתוך עמודי החדשות.


מוספים משתנים בידיעות אחרונות:

יום ראשון –זמנים בריאים – מוסף בענייני בריאות, פונה בעיקר לקהל הנשי.

יום שני– מסלול – מוסף תיירות. מספק מידע על טיולים ואטרקציות באזורים שונים בארץ.

יום שלישי – לוח ידיעות אחרונות ולוח אולג'ובס – לוח דרושים שמופץ בימי שלישי ושישי. בנוסף, לוח רכב, לוח נדל"ן ולוח עסקים.

יום רביעי –זמנים מודרניים – מוסף סגנון ואורח חיים.

יום חמישי – פיצוחים, מוסף פנאי.

 

בימי שישי כולל ידיעות אחרונות את המוספים הבאים:

קונטרס החדשות – הכותרת והחדשות.

המוסף לשבת – מוסף פוליטיקה ואקטואליה.

מוסף 7 ימים – מוסף כתבות, תחקירים וראיונות, כמו כן מורכב ממדורי תרבות וטורים אישיים.

מוסף 7 לילות – המוסף התרבותי-בידורי של השבוע, כולל מדריך שידורי טלוויזיה, הופעות ומדורי תרבות, ספרות, קולנוע, מוזיקה ועוד.

ממון – המוסף הכלכלי היומי במתכונת של סוף השבוע.

לוח ידיעות אחרונות – מוסף פרסומי הכולל עסקאות נדל"ן ורכב, מדור דרושים ועוד.

לוח אולג'ובס – כולל מודעות דרושים מכל הסוגים.


משרדנו מודעות 24 שעות מודע לכוח הרב הנושא עימו פרסום בעיתון ידיעות אחרונות ומכיר את הפרוצדורות, את אנשי המקצוע ואת תהליך הפרסום מא׳ ואת ת׳, לכן יכול לתת מענה מדויק למפרסם. ניסיון רב שנים של צוות משרדנו בפרסום מודעות בידיעות, ייתן לך את השקט והבטחון שאת.ה בידיים טובות, עם צוות שמבין בפרסום, מבין בעיתונאות ובעיתונות יומית בפרט ובנוסף מאמין ביחס אישי עם חיוך.

פרסום המודעה שלך בידיעות אחרונות יהיה פשוט, נעים ומשתלם, עם כל ההטבות של העיתון ידיעות אחרונות והמקצועיות של מודעות 24 שעות.

 

לפרסום מודעה בידיעות אחרונות צרו עמנו קשר במספר: 1800-800-724 ובמייל: s@7724.co.il

דוגמה לפרסום מודעה בעיתון ידיעות אחרונות

פרסום מודעות בידיעות אחרונות שער

פרסום מודעות בעיתון ידיעות אחרונות

פרסום מודעת אבל בידיעות אחרונות

פרסום מודעה בלוח ידיעות אחרונות

פרסום מודעת דרושים בידיעות אחרונות

פרסום מודעות ביום שישי בידיעות אחרונות

מאמרים נוספים על פרסום מודעות בעיתונים