קבלו הצעת מחיר

פרסום במגזין בלייזר

העידן הדיגיטלי שינה את חוקי המשחק המוכרים בעולם הפרסום. השליטה המוחלטת של מערכות העיתונים הגדולים כמקור חדשותי בלעדי, הוחלפה בזירת תקשורת עמוסה, דינאמית ורוויות התפתחויות שהציבה את עולם הפרינט בפני אתגר משמעותי. יחסי הכוחות החדשים בעולם התקשורת, הביאו לנסיקה של הרשתות החברתיות והמדיה הדיגיטלית, לצד התחזקות מפתיעה בגזרת המגזינים.

מגזין הגברים בלייזר, שהוקם בשנת 2001, שומר על כוחו בענף העיתונות כבר למעלה מ-18 שנה ומציע לקוראים זווית שונה על ענייני היומיום מנקודת מבט גברית. עם עמוד אינסטגרם עם למעלה מ-15,000 עוקבים, עמוד פייסבוק מהפעילים בתעשייה ועלייה מתמדת באחוזי החשיפה – בלייזר נשאר ללא ספק, מגזין הגברים המוביל בישראל.

משרד הפרסום מודעות 24 שעות, עובד בשיתוף פעולה עם מגזין בלייזר, על מנת להציע לכם, המפרסמים, את מסלולי הפרסום האטרקטיביים ביותר בתעשייה.

למה כדאי לפרסם מודעה במגזין בלייזר?

עם האפקטיביות של חשיפה ממוקדת לקהל יעד רלוונטי אי אפשר להתווכח – פרסום מודעה במגזין בלייזר יכול להקפיץ את הפופלאריות של העסק שלכם תוך זמן קצר. קהל היעד של המגזין, מורכב ברובו מגברים בגילאי 18-40 המהווים פלח קנייה משמעותי בשוק הישראלי ועשויים להיות הלקוחות הבאים שלכם.

השילוב בין תחקירים וכתבות עומק מאת מיטב העיתונאים והכותבים בישראל, כתיבה הומוריסטית ועדכנית והבלחה של פרובקציות מפעם לפעם, הופכים את בלייזר לקרקע אידאלית למפרסמים שמחפשים תוצאות אמיתיות בשטח.

המפתח לחשיפה ממוקדת

המודעות המתפרסמות בבלייזר, מכוונות לקהל הגברי ומתמקדות במרבית המקרים בנושאי גאדג'טים, מחשוב, רכב, מוצרי צריכה כגון אלכוהול או קוסמטיקה גברית ואירועי פנאי ותרבות רלוונטיים. בנוסף, החלוקה למדורים בעיתון מאפשרת לכל מפרסם, להגיע לפלח הלקוחות הרלוונטי לו באמצעות מיקום המודעה באחד מהמדורים הפופלאריים בעיתון: ספורט, רכב, אופנה, נשים, כסף ועוד.

פרסום מודעה בבלייזר – לא מה שחשבתם

בניגוד לדעה הרווחת, פרסום מודעה בבלייזר לא חייב להיות עסק יקר. צוות מומחי הפרסום המנוסה של מודעות 24 שעות, ישמח לבנות את תכנית הפרסום האידאלית עבורכם תוך התאמה מושלמת לתקציב שתגדירו.

אנחנו ערוכים להציע לכם חבילות לפרסום מודעה בבלייזר בשילוב עיתונים יומיים, כלכליים או מקומיים אחרים, כדי שתוכלו להפיק את המירב מההשקעה הפרסומית שלכם ולהגדיל משמעותית את כמות הפניות.

מאמרים נוספים על פרסום מודעות בעיתונים