פרסום ברדיו – יתרונות, אתגרים ואסטרטגיות להצלחה
פרסום ברדיו נחשב כבר עשרות שנים לאחת הדרכים היעילות והנגישות להגיע אל קהל רחב. על אף התפתחות המדיה הדיגיטלית והרשתות החברתיות, הרדיו ממשיך להוות כלי
פרסום ברדיו נחשב כבר עשרות שנים לאחת הדרכים היעילות והנגישות להגיע אל קהל רחב. על אף התפתחות המדיה הדיגיטלית והרשתות החברתיות, הרדיו ממשיך להוות כלי
בעידן שבו הרשתות החברתיות, הקמפיינים הממומנים בגוגל והפרסום הממוקד שולטים במגרש השיווקי, נדמה לעיתים שתחום הרדיו נשאר מאחור. עם זאת, המציאות שונה לגמרי: פרסום ברדיו
מהו פרסום מודעה לפי סעיף 19 פרסום מודעה לפי סעיף 19 מתייחס להליך חוקי שבו נדרש גוף ציבורי, עמותה או חברה לתעד ולפרסם מידע מהותי
אשכול גליל עמקים הגליל והעמקים 8 אינטש המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון ידיעות אחרונות