קבלו הצעת מחיר

פרסום מודעות השתתפות בצער בעיתון

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב print

ברגעי מצוקה וצער עמוק, באים לידי ביטוי רגשות קרבה, כבוד והוקרה מטעם המשפחה הקרובה והחברים הטובים. אך במקרים של מוות, גם מעגל המכרים הרחב יותר, נוהג להביע תנחומים והשתתפות בצער, לעיתים באופן אישי ולעיתים באמצעות פרסום מודעת השתתפות בצער בעיתון. פרסום מודעת השתתפות בצער, היא אחת מהדרכים המקובלות לחלוק כבוד לנפטר ולשתף את העצב עם הסביבה, ומאפשרת לקהל קוראים רחב להיחשף להודעה המצערת. גם בעידן הדיגיטלי, פרסום מודעת השתתפות בצער היא הדרך האפקטיבית ביותר להביע הערכה ציבורית לנפטר, תוך שמירה על כבודו.

מי מפרסם מודעות השתתפות בצער?

בשונה ממודעת אבל, המפורסמת לרוב על ידי בני המשפחה הקרובים ומעדכנת את הציבור אודות פרטי המנוח, מיקום ומועד ההלוויה וכתובת השבעה, מודעת השתתפות בצער מפורסמת מטעם מעגל המכרים הרחוק יותר, הכולל בחלק מהמקרים את הקולגות לעבודה או את מנהלי החברה בה עבד הנפטר.
ארגונים גדולים וחברות רבות, בוחרים להביע את צערן באמצעות פרסום מודעת השתתפות בצער בעיתונים היומיים  אך לעיתים גם בעיתונות המקומית או ברחבי האינטרנט. חלק ממקומות העבודה, נוהגים לפרסם באופן שוטף מודעות השתתפות בצער על פטירתו של עובד או מודעת השתתפות בצערו של עובד שבן משפחתו נפטר.ככל שהמנוח מוכר יותר בתעשייה או בחוג מסוים, כך יפורסמו יותר מודעות השתתפות בצער מטעם חברות המשיקות לתחום עיסוקו, ולעיתים אף מטעם אנשי חברה, רווח ופוליטיקאים בכירים.
אחת מהאופציות היא פרסום מודעת אבל בידיעות אחרונות, אחד משלושת העיתונים הנפוצים בישראל המחולק למנויים ונמכר לרוכשים ברשתות השונות. מדור האבל בידיעות האחרונות נחשב לאחד מהיוקרתיים ביותר ומקבל חשיפה עצומה בקרב מאות אלפי קוראים. גם פרסום מודעת השתתפות בצער במעריב, העיתון הוותיק והפופלארי היא אפשרות מצוינת עבור חברות וקולגות לעבודה.

רגישות והקפדה על הפרטים הקטנים

מודעת השתתפות בצער היא נושא רגיש ומורכב, המצריך ידע והבנה בכללי הפרסום. לרוב, למודעות השתתפות בצער נוסח ועיצוב קבועים הנהוגים במרבית המקרים. בנוסף, ניתן לפרסם מודעות השתתפות בצער גם באנגלית, ברוסית או בערבית לבחירתכם. חשוב להקפיד לכלול את פרטי הנפטר ואת שמו בצורה הנכונה והמכובדת ביותר, ולשלב גם את בני המשפחה האבלים במודעה שתתפרסם על מנת שלא לפגוע ברגשותיהם.

במקרים של מוות פתאומי, בשבת, בחג או בשעות הלילה המאוחרות נתקלים משפחות וחברים בקושי רב להגיע למדורי האבל בעיתונים על מנת לפרסם מודעת השתתפות בצער.  אך בהתאם להתפתחויות הטכנולוגיה והיכולת לפרסם בלחיצת כפתור, כיום ניתן לפרסם מודעת השתתפות בצער בעיתון דרך המייל או הוואטסאפ. חשוב לפנות למשרד מוסמך ובעל ניסיון בפרסום מודעות אבל והשתתפות בצער בעיתונים, על מנת לוודא שהמודעה תפורסם בהתאם לתאריך הפטירה וההלוויה.

דוגמה למודעת השתתפות בצער

פרסום מודעת השתתפות בצער

איך מפרסמים מודעת השתתפות בצער?

בשל הרגישות הרבה הכרוכה בפרסום מודעת השתתפות בצער בעיתון, לדרך בה תבחרו לפרסם את המודעה חשיבות עצומה. משרד הפרסום מודעות 24 שעות, מתמחה בפרסום מודעת אבל ומודעות השתתפות בצער בכל העיתונים, ועומד לרשותכם גם בשעות הלילה המאוחרות בזמינות מלאה ועם שירות אדיב.
אנחנו כאן כדי לעזור לכם לבחור את הנוסח המתאים למודעה, להתאים את הגודל המדויק לפי בחירתכם, לעצב את המודעה בפונטים המקובלים ולדאוג שתקבל את הבולטות הראויה.

מאמרים נוספים על פרסום מודעות בעיתונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן