קבלו הצעת מחיר

פרסום בעיתון ידיעות אחרונות

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בעשורים האחרונים, עבר ענף העיתונות הישראלית שינויים רבים. לצד השקתם של עיתוניים יומיים חדשים ונסיקתם של אתרי החדשות הדיגיטליים, נתקלו העיתונים היומיים באתגר משמעותי. אך למרות הטלטלות שהביאו עימם התפתחויות הטכנולוגיה והעידן האינטרנטי, עומדים חלק מהעיתונים איתנים ויציבים ושומרים על כוחם ומעמדם בקרב הציבור.

ידיעות אחרונות, העיתון הנפוץ ביותר מבין העיתונים הנמכרים בישראל, נוסד בשנת 1939 ומופץ כיום בכ-400,000 עותקים בימי חול ובלמעלה מ- 800,000 עותקים בסוף השבוע. לידיעות אחרונות מערך מנויים נרחב, המורכב מקוראים מכלל שכבות האוכלוסייה והאזורים בארץ.

במהדורת יום חול מסקר העיתון עדכונים חדשותיים ברמה הארצית והעולמית, וכולל מוספים בתחומי ספורט, בידור, בריאות, כלכלה, תקשורת וכמובן מדור פרסומי הכולל מודעות מכל הסוגים.

מוספים קבועים בידיעות אחרונות:

מוסף 24 שעות : מופץ בימי ראשון עד חמישי, וכולל כתבות, דעות, פרשנות, מדור רכילות יומי, מדורי תרבות, בידור, פנאי ומשחקים.

מוסף ממון: מופץ בימי ראשון עד חמישי וכולל כתבות בנושאים כלכליים ופיננסיים.

מוסף הספורט:  מופץ בימי ראשון עד חמישי. בימי שישי נכלל בתוך עמודי החדשות.

מוספים משתנים בידיעות אחרונות:

יום ראשון –זמנים בריאים – מוסף בענייני בריאות, פונה בעיקר לקהל הנשי.

יום שני– מסלול – מוסף תיירות. מספק מידע על טיולים ואטרקציות באזורים שונים בארץ.

יום שלישי – לוח ידיעות אחרונות ולוח אולג'ובס – לוח דרושים שמופץ בימי שלישי ושישי. בנוסף, לוח רכב, לוח נדל"ן ולוח עסקים.

יום רביעי –זמנים מודרניים – מוסף סגנון ואורח חיים.

יום חמישי – פיצוחים, מוסף פנאי.

בימי שישי כולל ידיעות אחרונות את המוספים הבאים:

קונטרס החדשות – הכותרת והחדשות.

המוסף לשבת – מוסף פוליטיקה ואקטואליה.

מוסף 7 ימים – מוסף כתבות, תחקירים וראיונות, כמו כן מורכב ממדורי תרבות וטורים אישיים.

מוסף 7 לילות – המוסף התרבותי-בידורי של השבוע, כולל מדריך שידורי טלוויזיה, הופעות ומדורי תרבות, ספרות, קולנוע, מוזיקה ועוד.

ממון – המוסף הכלכלי היומי במתכונת של סוף השבוע.

לוח ידיעות אחרונות – מוסף פרסומי הכולל עסקאות נדל"ן ורכב, מדור דרושים ועוד.

לוח אולג'ובס – כולל מודעות דרושים מכל הסוגים.

למה כדאי לפרסם בידיעות אחרונות?

עם מאות אלפי עותקים המופצים מידי יום, תדמית אמינה ויוקרתית ופעילות עיתונאית ענפה של מיטב העיתונאים והעורכים בישראל, ידיעות אחרונות משמש כאחד מאמצעי הפרסום הבולטים ביותר בזירה התקשורתית.

מדורי המודעות בעיתון, נחשבים כבר שנים לאפקטיביים במיוחד עבורי ארגונים, בעלי עסק, מועצות ועיריות המעוניינים להישאר בתודעה הציבורית, להרחיב משמעותית את החשיפה בקרב קהלי יעד מגוונים ולהגדיל את מעגל הלקוחות הפוטנציאליים.

 

 

מאמרים נוספים על פרסום מודעות בעיתונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן