קבלו הצעת מחיר

פרסום בעיתון ידיעות אחרונות

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בעשורים האחרונים, עבר ענף העיתונות הישראלית שינויים רבים. לצד השקתם של עיתוניים יומיים חדשים ונסיקתם של אתרי החדשות הדיגיטליים, נתקלו העיתונים היומיים באתגר משמעותי. אך למרות הטלטלות שהביאו עימם התפתחויות הטכנולוגיה והעידן האינטרנטי, עומדים חלק מהעיתונים איתנים ויציבים ושומרים על כוחם ומעמדם בקרב הציבור. החל מחודש יולי 2020, רוב מודעות המשפטיות/ מכרזים/ כונסי נכסים/ הזמנה להציע הצעות מתפרסמות בימי שישי בעיתון ידיעות אחרונות בעמודי חדשות. כמו כן, ניתן להעביר מודעות לפרסום ביום שישי עד יום חמישי אחר הצהרים.

יתרונות הפרסום בידיעות אחרונות

פרסום מודעה בידיעות אחרונות  מייצר חשיפה לכמות  עצומה של לקוחות פוטנציאליים במנעד רב, בימי חול בשיעור של כשלוש מאות וחמישים אלף קוראי עיתון ובסוף השבוע בשיעור של שמונה מאות אלף קוראי עיתון. לידיעות אחרונות קיים אף קהל מנויים, אשר מועבר להם מדי בוקר העיתון על סף דירתם בשיעור של כמאתיים אלף מנויים. אין שני לחשיפה העצומה שמקבלת מודעת פרסום בעיתון ידיעות אחרונות. לעיתון זה קיים מנעד רב של מוספים ומדורים בכל מיני תחומים, אשר מדברים לכל האוכלוסייה הרלוונטית במדינת ישראל. באמתחת בעלי העיתון אף רשת של מקומונים של ידיעות תקשורת, אשר חולשת על כל מקום במדינת ישראל עם עיתון מקומי, אדר מופץ בכל סוף שבוע. כמו כן, עיתון ידיעות אחרונות הוא אף המוציא לאור של עיתון לאישה, שמנגיש מידע לקהל הנשים במדינת ישראל. בנוסף לכך, בבעלותם אף מגזין מנטה אשר זוכה לתשבחות רבות . יתרה מזאת, הינם אף המוציאים לאור של המגזין הידוע לכל – עולם האישה, שפונה לציבור הנשים במדינת ישראל ובו קיימות כל מיני כתבות שקשורות לתחום הנשים.

קצת נתונים שיעזרו לכם להחליט הודות פרסום מודעה בידיעות אחרונות

תפוצה – קיימת פריסה לעיתון ידיעות אחרונות בכל מרחבי מדינת ישראל. 

קהל היעד – מדובר באלפי לקוחות, שמונים ערב רב של אוכלוסייה – זה הינו העיתון הכי שכיח במדינת ישראל.

מה מאפיין את עיתון ידיעות אחרונות? מדובר בעיתונות ארצית פופולרית, המלווה את האוכלוסייה הישראלית בטרם היווסדה של מדינת ישראל, כבר משנת 1939. העיתון ידיעות אחרונות מפרסם תחקירים מקיפים באופן קבוע, ויוזם המון פעמים סדרות של כתבות אל מול עוולות חברתיות. כמו למשל – הודות אדמות מקווה ישראל .

מדוע מומלץ לכם ביותר לבצע פרסום מודעה בידיעות אחרונות?  עיתון ידיעות אחרונות הינו חוצה דרך ברחבי מדינת ישראל, רוב בני האדם במדינת ישראל קוראים בו. לעיתון ידיעות אחרונות קיימים מוספים מקצועיים,  אשר הינם מובילים והכי שכיחים בענף העיתונות . מלבד זאת, קיים מנעד רב של היתכנות של פרסום.

פרסום בידיעות אחרונות

ידיעות אחרונות, העיתון הנפוץ ביותר מבין העיתונים הנמכרים בישראל, נוסד בשנת 1939 ומופץ כיום בכ-400,000 עותקים בימי חול ובלמעלה מ- 800,000 עותקים בסוף השבוע. לידיעות אחרונות מערך מנויים נרחב, המורכב מקוראים מכלל שכבות האוכלוסייה והאזורים בארץ.

במהדורת יום חול מסקר העיתון עדכונים חדשותיים ברמה הארצית והעולמית, וכולל מוספים בתחומי ספורט, בידור, בריאות, כלכלה, תקשורת וכמובן מדור פרסומי הכולל מודעות מכל הסוגים.

מוספים קבועים בידיעות אחרונות:

מוסף 24 שעות : מופץ בימי ראשון עד חמישי, וכולל כתבות, דעות, פרשנות, מדור רכילות יומי, מדורי תרבות, בידור, פנאי ומשחקים.

מוסף ממון: מופץ בימי ראשון עד חמישי וכולל כתבות בנושאים כלכליים ופיננסיים.

מוסף הספורט:  מופץ בימי ראשון עד חמישי. בימי שישי נכלל בתוך עמודי החדשות.

מוספים משתנים בידיעות אחרונות:

יום ראשון –זמנים בריאים – מוסף בענייני בריאות, פונה בעיקר לקהל הנשי.

יום שני– מסלול – מוסף תיירות. מספק מידע על טיולים ואטרקציות באזורים שונים בארץ.

יום שלישי – לוח ידיעות אחרונות ולוח אולג’ובס – לוח דרושים שמופץ בימי שלישי ושישי. בנוסף, לוח רכב, לוח נדל”ן ולוח עסקים.

יום רביעי –זמנים מודרניים – מוסף סגנון ואורח חיים.

יום חמישי – פיצוחים, מוסף פנאי.

בימי שישי כולל ידיעות אחרונות את המוספים הבאים:

קונטרס החדשות – הכותרת והחדשות.

המוסף לשבת – מוסף פוליטיקה ואקטואליה.

מוסף 7 ימים – מוסף כתבות, תחקירים וראיונות, כמו כן מורכב ממדורי תרבות וטורים אישיים.

מוסף 7 לילות – המוסף התרבותי-בידורי של השבוע, כולל מדריך שידורי טלוויזיה, הופעות ומדורי תרבות, ספרות, קולנוע, מוזיקה ועוד.

ממון – המוסף הכלכלי היומי במתכונת של סוף השבוע.

לוח ידיעות אחרונות – מוסף פרסומי הכולל עסקאות נדל”ן ורכב, מדור דרושים ועוד.

לוח אולג’ובס – כולל מודעות דרושים מכל הסוגים.

למה כדאי לפרסם בידיעות אחרונות?

עם מאות אלפי עותקים המופצים מידי יום, תדמית אמינה ויוקרתית ופעילות עיתונאית ענפה של מיטב העיתונאים והעורכים בישראל, ידיעות אחרונות משמש כאחד מאמצעי הפרסום הבולטים ביותר בזירה התקשורתית.

מדורי המודעות בעיתון, נחשבים כבר שנים לאפקטיביים במיוחד עבורי ארגונים, בעלי עסק, מועצות ועיריות המעוניינים להישאר בתודעה הציבורית, להרחיב משמעותית את החשיפה בקרב קהלי יעד מגוונים ולהגדיל את מעגל הלקוחות הפוטנציאליים.

דוגמה לפרסום מודעה בעיתון ידיעות אחרונות

פרסום מודעות בידיעות אחרונות שער

פרסום מודעות בעיתון ידיעות אחרונות

פרסום מודעת אבל בידיעות אחרונות

פרסום מודעה בלוח ידיעות אחרונות

פרסום מודעת דרושים בידיעות אחרונות

פרסום מודעות ביום שישי בידיעות אחרונות

מאמרים נוספים על פרסום מודעות בעיתונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן