ידיעות אחרונות הוא העיתון הנפוץ ביותר בארץ מאז שנות ה70, מבין העיתונים הנמכרים.
העיתון מעוצב הפורמט טבלואיד, מודפס בצבע ומלא בתמונות, במלל ובכותרות צבעוניות, המושכים את עיניי הקורא. העיתון מופץ בכל חלקי הארץ ואף מתחזק מגזינים מקומיים המתווספים למהדורת סוף השבוע.
באופן כללי, פרסום בעיתונים נחשב לפרסום איכותי ומניב. כמפרסמים, בהגיענו לבחור את העיתון בו נרצה לפרסם את המודעה שלנו, נחשוב על הפרמטרים החשובים לנו, כגון: תפוצת העיתון, אמינות העיתון, נראות, מחיר הפרסום, קהל היעד וכו׳.
בהתאם לסעיפים הנ״ל, יתכן והעיתון ידיעות אחרונות יהיה הבחירה האידיאלית. לעיתון יתרונות רבים לפרסום עקב היותו, עיתון מוביל, עממי, מרהיב ונתפס כאמין בקרב הציבור. מספר נקודות המעידות על כדאיות הפרסום בידיעות אחרונות-
– כעיתון הנמכר המוביל במדינה, ומחזיק בנתונים של תפוצה רחבה של מאות אלפי קוראים, במהלך השבוע ובסופ״ש, מבטיח חשיפה מרבית שאין שני לה במדינה.
– עיתון מוכר ומוערך בקרב הקוראים ואנשי התקשורת, שפתו מתקשרת עם רוב סוגי האוכלוסיות, מן הרמה הסוציואקונומית הנמוכה ביותר ועד אנשי אקדמיה
– העיצוב הססגוני, והכתיבה קלילה יחסית בהתאם לסגנון הפופולארי הרווח, כמו גם מגוון הנושאים העולים לדיון: פוליטיקה, כלכלה, אופנה, מדע ועוד, מזמנים אליו קוראים רבים מגילאים ורקעים שונים שיסתקרנו לגלות מה מסתתר בין דפי העיתון.
כאשר אנו מבקשים לפרסם מודעה, ניקח בחשבון שפרסום בעיתון ידיעות אחרונות עשוי לענות על צרכינו הפרסומיים בצורה האופטימלית והממוקסמת ביותר.
מה צריך לעשות כדי לפרסם מודעה בידיעות אחרונות? התשובה הקצרה היא פונים אלינו למודעות 24 שעות ואנו דואגים לתהליך פרסום מקצועי, אישי וומדוייק, בתקציב מותאם והמשתלם ביותר בשוק. התשובה המפורטת יותר היא, תלוי. תהליך פרסום מודעה משתנה בהתאם לפרמטרים רבים. לדוגמא: פרסום מודעת מכרז שונה מפרסום מודעת אבל, ופרסום מודעה מסחרית שונה מפרסום מודעת דרושים. בנוסף ישנן מידות שונות לכל מודעה, מיקום שונה בעיתון, עיצוב המודעה, תזמון ומשך פרסום המודעה, כל אלה ועוד הם גורמים קריטיים להצלחת הפרסום, לכן מומלץ לפנות לצוות המשרד המקצועי והמנוסה, המתמחה בדיוק בכך. יתרון נוסף של פרסום בעיתון ידיעות אחרונות הוא מגוון המוספים בעיתון, פרסום מודעה המקושרת לנושא המוסף/ המדור ימשוך אליה קוראים רלוונטיים וממוקדים יותר, לדוגמא: פרסום מודעת דרושים בלוח אול ג׳ובס
לפרסום מודעה בעיתון ידיעות אחרונות פנו אלינו 24 שעות ביממה ותקבלו תשובה מפורטת ביחס לתהליך הפרסום מתחילתו עד סופו בהתאם לסוג המודעה ולמטרות פרסומה.
בעשורים האחרונים, עבר ענף העיתונות הישראלית שינויים רבים. לצד השקתם של עיתונים יומיים חדשים ונסיקתם של אתרי החדשות הדיגיטליים, נתקלו העיתונים היומיים באתגר משמעותי. אך למרות הטלטלות שהביאו עימם התפתחויות הטכנולוגיה והעידן האינטרנטי, עומדים חלק מהעיתונים איתנים ויציבים ושומרים על כוחם ומעמדם בקרב הציבור. החל מחודש יולי 2020, רוב מודעות המשפטיות/ מכרזים/ כונסי נכסים/ הזמנה להציע הצעות מתפרסמות בימי שישי בעיתון ידיעות אחרונות בעמודי חדשות. כמו כן, ניתן להעביר מודעות לפרסום ביום שישי עד יום חמישי אחר הצהרים.
יתרונות הפרסום בידיעות אחרונות
פרסום מודעה בידיעות אחרונות מייצר חשיפה לכמות עצומה של לקוחות פוטנציאליים במנעד רב, בימי חול בשיעור של כשלוש מאות וחמישים אלף קוראי עיתון ובסוף השבוע בשיעור של שמונה מאות אלף קוראי עיתון. לידיעות אחרונות קיים אף קהל מנויים, אשר מועבר להם מדי בוקר העיתון על סף דירתם בשיעור של כמאתיים אלף מנויים. אין שני לחשיפה העצומה שמקבלת מודעת פרסום בעיתון ידיעות אחרונות. לעיתון זה קיים מנעד רב של מוספים ומדורים בכל מיני תחומים, אשר מדברים לכל האוכלוסייה הרלוונטית במדינת ישראל. באמתחת בעלי העיתון אף רשת של מקומונים של ידיעות תקשורת, אשר חולשת על כל מקום במדינת ישראל עם עיתון מקומי, אדר מופץ בכל סוף שבוע. כמו כן, עיתון ידיעות אחרונות הוא אף המוציא לאור של עיתון לאישה, שמנגיש מידע לקהל הנשים במדינת ישראל. בנוסף לכך, בבעלותם אף מגזין מנטה אשר זוכה לתשבחות רבות . יתרה מזאת, הינם אף המוציאים לאור של המגזין הידוע לכל – עולם האישה, שפונה לציבור הנשים במדינת ישראל ובו קיימות כל מיני כתבות שקשורות לתחום הנשים.
קצת נתונים שיעזרו לכם להחליט הודות פרסום מודעה בידיעות אחרונות
תפוצה – קיימת פריסה לעיתון ידיעות אחרונות בכל מרחבי מדינת ישראל.
קהל היעד – מדובר באלפי לקוחות, שמונים ערב רב של אוכלוסייה – זה הינו העיתון הכי שכיח במדינת ישראל.
מה מאפיין את עיתון ידיעות אחרונות? מדובר בעיתונות ארצית פופולרית, המלווה את האוכלוסייה הישראלית בטרם היווסדה של מדינת ישראל, כבר משנת 1939. העיתון ידיעות אחרונות מפרסם תחקירים מקיפים באופן קבוע, ויוזם המון פעמים סדרות של כתבות אל מול עוולות חברתיות. כמו למשל – הודות אדמות מקווה ישראל .
מדוע מומלץ לכם ביותר לבצע פרסום מודעה בידיעות אחרונות? עיתון ידיעות אחרונות הינו חוצה דרך ברחבי מדינת ישראל, רוב בני האדם במדינת ישראל קוראים בו. לעיתון ידיעות אחרונות קיימים מוספים מקצועיים, אשר הינם מובילים והכי שכיחים בענף העיתונות . מלבד זאת, קיים מנעד רב של היתכנות של פרסום.
פרסום בידיעות אחרונות
ידיעות אחרונות, העיתון הנפוץ ביותר מבין העיתונים הנמכרים בישראל, נוסד בשנת 1939 ומופץ כיום בכ-400,000 עותקים בימי חול ובלמעלה מ- 800,000 עותקים בסוף השבוע. לידיעות אחרונות מערך מנויים נרחב, המורכב מקוראים מכלל שכבות האוכלוסייה והאזורים בארץ.
במהדורת יום חול מסקר העיתון עדכונים חדשותיים ברמה הארצית והעולמית, וכולל מוספים בתחומי ספורט, בידור, בריאות, כלכלה, תקשורת וכמובן מדור פרסומי הכולל מודעות מכל הסוגים.
*מחיר לפרסום מודעות אבל בעיתון ידיעות אחרונות
מוספים קבועים בידיעות אחרונות:
מוסף 24 שעות : מופץ בימי ראשון עד חמישי, וכולל כתבות, דעות, פרשנות, מדור רכילות יומי, מדורי תרבות, בידור, פנאי ומשחקים.
מוסף ממון: מופץ בימי ראשון עד חמישי וכולל כתבות בנושאים כלכליים ופיננסיים.
מוסף הספורט: מופץ בימי ראשון עד חמישי. בימי שישי נכלל בתוך עמודי החדשות.
מוספים משתנים בידיעות אחרונות:
יום ראשון –זמנים בריאים – מוסף בענייני בריאות, פונה בעיקר לקהל הנשי.
יום שני– מסלול – מוסף תיירות. מספק מידע על טיולים ואטרקציות באזורים שונים בארץ.
יום שלישי – לוח ידיעות אחרונות ולוח אולג'ובס – לוח דרושים שמופץ בימי שלישי ושישי. בנוסף, לוח רכב, לוח נדל"ן ולוח עסקים.
יום רביעי –זמנים מודרניים – מוסף סגנון ואורח חיים.
יום חמישי – פיצוחים, מוסף פנאי.
בימי שישי כולל ידיעות אחרונות את המוספים הבאים:
קונטרס החדשות – הכותרת והחדשות.
המוסף לשבת – מוסף פוליטיקה ואקטואליה.
מוסף 7 ימים – מוסף כתבות, תחקירים וראיונות, כמו כן מורכב ממדורי תרבות וטורים אישיים.
מוסף 7 לילות – המוסף התרבותי-בידורי של השבוע, כולל מדריך שידורי טלוויזיה, הופעות ומדורי תרבות, ספרות, קולנוע, מוזיקה ועוד.
ממון – המוסף הכלכלי היומי במתכונת של סוף השבוע.
לוח ידיעות אחרונות – מוסף פרסומי הכולל עסקאות נדל"ן ורכב, מדור דרושים ועוד.
לוח אולג'ובס – כולל מודעות דרושים מכל הסוגים.
מדוע כדאי לפרסם בידיעות אחרונות?
יתרונות הפרסום בעיתון ידיעות אחרונות
פרסום מודעה בידיעות אחרונות מייצר חשיפה לכמות עצומה של לקוחות פוטנציאליים במנעד רב, בימי חול, בשיעור של כשלוש מאות וחמישים אלף קוראי עיתון ובסוף השבוע, בשיעור של שמונה מאות אלף קוראי עיתון. לידיעות אחרונות אף קיים קהל מנויים, אשר מועבר להם מדי בוקר העיתון על סף דירתם בשיעור של כמאתיים אלף מנויים. אין שני לחשיפה העצומה שמקבלת מודעת פרסום בעיתון ידיעות אחרונות. לעיתון זה קיים מנעד רחב של מוספים ומדורים בכל מיני תחומים, אשר מדברים לכל האוכלוסייה הרלוונטית במדינת ישראל ובשפה קולחת וישראלית.
באמתחת בעלי העיתון אף רשת של מקומונים ״ידיעות תקשורת״, אשר חולשת על כל האזורים במדינה, כל עיר מרכזית או אזור- עם עיתון מקומי, אשר מופץ בכל סוף שבוע. כמו כן, עיתון ידיעות אחרונות הוא אף המוציא לאור של העיתון ״לאישה״, שמנגיש מידע לקהל הנשים במדינת ישראל, בעלי המגזין ״מנטה״ אשר זוכה לתשבחות רבות והמוציאים לאור של המגזין הידוע ״עולם האישה״, אשר פונה לציבור הנשים במדינת ישראל ובו מתפרסמות כתבות, ראיונות, פרסומים וכל נושא שעשוי להקשר לתחום הנשי ולעניין נשים.
קצת נתונים שיעזרו לכם להחליט אודות פרסום מודעה בידיעות אחרונות
תפוצה – לעיתון פריסה מקסימלית ברחבי הארץ לארכה ולרוחבה, בתוספת מקומוני ידיעות תקשורת המכסים את האירועים הרלוונטים הספציפיים לכל עיר ואיזור בארץ ומתווספים למהדורות סוף השבוע של ידיעות.
קהל היעד – מדובר במאות אלפי לקוחות, ערב רב של אוכלוסייה – זהו העיתון השכיח במדינת ישראל ופונה לקהלים המגוונים והרבים ביותר.
מה מאפיין את עיתון ידיעות אחרונות?
מדובר בעיתונות ארצית פופולרית, המלווה את האוכלוסייה הישראלית בטרם היווסדה של מדינת ישראל, כבר משנת 1939. העיתון ידיעות אחרונות מפרסם תחקירים מקיפים באופן קבוע, ויוזם המון פעמים סדרות של כתבות אל מול עוולות חברתיות, לדוגמה – כתבה אודות אדמות מקווה ישראל.
מדוע מומלץ לכם ביותר לבצע פרסום מודעה בידיעות אחרונות?
עיתון ידיעות אחרונות המכונה גם ״העיתון של המדינה״ לא בכדי. אין כמעט אדם במדינה שלא מכיר אותו או קרא בו. לעיתון ידיעות אחרונות קיימים מוספים מקצועיים ופופולארים המעלים את ערכו וכמובן מחדדים את רלוונטיות הפרסומים המותאמים לכל מוסף ומדור ולבסוף, אמון ומהימנות, מודעות המתפרסמות בעיתון הנתפש אמין ויציב חסות בצילו של העיתון וזוכות לאמון בקרב הקוראים, מודעה מהימנה, עם גב רחב כמו העיתון של המדינה- מביאה תוצאות רלוונטיות ואפקטיביות ביותר.
עם מאות אלפי עותקים המופצים מידי יום, תדמית אמינה ויוקרתית ופעילות עיתונאית ענפה של מיטב העיתונאים והעורכים בישראל, ידיעות אחרונות משמש כאחד מאמצעי הפרסום הבולטים ביותר בזירה התקשורתית.
מדורי המודעות בעיתון, נחשבים כבר שנים לאפקטיביים במיוחד עבורי ארגונים, בעלי עסק, מועצות ועיריות המעוניינים להישאר בתודעה הציבורית, להרחיב משמעותית את החשיפה בקרב קהלי יעד מגוונים ולהגדיל את מעגל הלקוחות הפוטנציאליים. פרסום בעיתון ידיעות אחרונות מבטיח חשיפה שכמעט ולא ניתן לקבל בפלטפורמות תקשורתיות אחרות. מה גם שלעיתון גרסא דיגיטלית בה מוצג העיתון על כל דפיו גם לקוראים הדיגיטלים, מכל מקום, בכל זמן בפשטות רבה כמו לפתוח אפליקציה בנייד.
משרדנו מודעות 24 שעות מודע לכוח הרב הנושא עימו פרסום בעיתון ידיעות אחרונות ומכיר את הפרוצדורות, את אנשי המקצוע ואת תהליך הפרסום מא׳ ואת ת׳, לכן יכול לתת מענה מדוייק למפרסם. ניסיון רב שנים, של צוות משרדנו בפרסום מודעות בידיעות, יתן לך את השקט והבטחון שאתה בידים טובות, עם צוות שמבין בפרסום, מבין בעיתונאות ובעיתונות יומית בפרט ובנוסף מאמין ביחס אישי עם חיוך- פרסום המודעה שלך בידיעות אחרונות יהיה פשוט, נעים ומשתלם, עם כל ההטבות של העיתון ידיעות אחרונות והמקצועיות של מודעות 24 שעות.