קבלו הצעת מחיר

חיפוש עבודה בעידן החדש

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חיפוש עבודה בעידן החדש – כל הכללים שחשוב לדעת

ענף התעסוקה עבר שינויים עצומים בעשור האחרון. מענף סטטי בו הייתה בידי המעסיקים שליטה כמעט בלעדית על ההתפתחויות השונות, הפך עולם העבודה לזירה דינאמית במיוחד. בניגוד לשנים עברו, בהן השאיפה המרכזית של מרבית המועסקים הייתה להתמיד במשך שנים במשרה אחת, כיום  בוחרים צעירים רבים לקדם את עצמם ולשדרג את מעמדם באמצעות מעבר תכוף בין עבודות מידי 3-4 שנים.

המעסיקים, עבורם הפך גיוס העובדים לאתגר של ממש, בוחרים לפרסם מודעות דרושים בעיתונות הכתובה ובמדיות הדיגיטליות השונות על מנת לצרף לשורותיהם עובדים איכותיים לאורך זמן. אבל מהו הסוד שיעניק לכם המעסיקים את היכולת להגיע לכמה שיותר מועמדים פוטנציאליים? במיוחד עבורכם, ריכזנו את כל הכללים לגיוס עובדים בצורה האפקטיבית ביותר.

פרסום מודעת דרושים בעיתון

אחד מהאמצעים היעילים והמוכחים ביותר לגיוס עובדים הוא פרסום מודעת דרושים בעיתון. בניגוד לדעה הרווחת, מדורי הדרושים בעיתונים הארציים והמקומיים פופולאריים במיוחד גם בעידן הדיגיטלי, ומחפשי עבודה רבים בוחרים לפנות למעסיקים באמצעות הפרסום בעיתון. המפתח העיקרי להצלחה בפרסום מודעת דרושים טמון בהגעה לקהל יעד רחב ככל הניתן. העיתונים הארציים בישראל הם בעלי התפוצה הרחבה ביותר ומחולקים במאות אלפי עותקים למנויים ולרוכשים מזדמנים.

דוגמא מצוינת ניתן לראות בלוח הדרושים של העיתון ידיעות אחרונות, המתפרסם בימים שלישי ושישי ועמוס במודעות דרושים מכל הסוגים. הייחודיות של לוח הדרושים של ידיעות אחרונות, טמונה בעובדה שהוא משותף לעיתון הפופולארי ולאתר אולג’ובס – כך שכל מודעה שמתפרסמת בעיתון חשופה גם למנויי אולג’ובס. עבור המעסיקים, מדובר במצב של win win, שכן הם מקבלים פרסום בשתי פלטפורמות במחיר אחד.

עיתון ארצי נוסף שנחשב לפופולארי במיוחד בקרב המעסיקים הוא ישראל היום, המחולק בחינם במאות אלפי עותקים בתחנות הרכב ובצמתים מרכזיים. פרסום מודעת דרושים בישראל היום, יבטיח שהמשרה שלכם תהיה חשופה לכמות עצומה של מועמדים פוטנציאליים.

פרסום מודעת דרושים באולג’ובס

אולג’ובס הוא אתר התעסוקה הגדול בישראל וכולל מאגר משרות עצום המתעדכן באופן יומיומי. פרסום מודעת דרושים באולג’ובס הוא פיתרון אידאלי למעסיקים המחפשים מועמדים למשרות בכירות, תפקידים ניהוליים, ענף הדיגיטל, התעשייה ועוד. היתרון העצום של פרסום באולג’ובס הוא האפשרות של המעסיקים למיין את קורות החיים דיגיטלית, להגדיר את הטווח הגיאוגרפי הרלוונטי ולסנן באמצעות שאלות את המועמדים למשרה. עבור דורשי העבודה, אולג’ובס מאפשר חיפוש עבודה בלחיצת כפתור, בכל שעה ביום וגם מהסמארטפון.

מבחינת התמורה למחיר – אולג’ובס הוא אתר שמספק את הסחורה. ניתן לבחור בין 14 ימי פרסום או יותר, במשרה בסיסית או מועדפת – ובכך להתאים את הפרסום לתקציב של המעסיק.

גיוס עובדים – מהתאוריה לפרקטיקה

אז איך מגייסים עובדים איכותיים תוך זמן קצר? על מנת לקצר תהליכים ולחסוך זמן יקר, מעדיפים מעסיקים רבים לפנות למשרדי פרסום המתמחים בגיוס עובדים. משרד הפרסום מודעות 24 שעות, הוא משרד עתיר ניסיון בעבודה עם עיריות ומועצות, חברות פרטיות וארגונים ציבוריים במשק. מודעות 24 שעות מציע ללקוחותיו זמינות מלאה בכל שעות היממה במחירים המשתלמים ביותר בשוק. כך שבין אם תבחרו לפרסם מודעת דרושים בעיתון או שתעדיפו לגייס עובדים באולג’ובס, תקבלו את הייעוץ וההכוונה לפלטפורמה המתאימה לכם ביותר.

מאמרים נוספים על פרסום מודעות דרושים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן