קבלו הצעת מחיר

מגמות בשוק הפרסום בישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print
מגמות בשוק הפרסום בישראל

ניהול תקציב הפרסום בחברה הוא עניין מורכב הדורש הכרות מלאה עם כל אמצעי המדיה בארץ, הכרה של קהלי היעד של החברה והיכן הם נמצאים והבנה לעומק של מגמות שוק הפרסום בישראל. כך לדוגמה ידע בעל עסק האם עליו לבחור באופציה של פרסום בעיתון, פרסום באתר אינטרנט וכד.

שוק הפרסום ב 2019

לאחרונה פורסם באיגוד השיווק הישראלי כי מנתוני יפעת בקרת פרסום לשוק המדיה עולה שבשנת 2018 הפרסום בדיגיטל השתווה לנתח הפרסום בטלויזיה, בשנת 2019 המגמה המשיכה לזנק ולצד גידול של 5 אחוז בשוק הפרסום בישראל שעמד על כ-4.4 מיליארד שקל לעומת 4.17 מיליארד ב-2018, לראשונה עקף נתח הפרסום הדיגיטלי שעמד על 38% והפך להיות נתח השוק הפרסומי המוביל הישראל. המגמה צפויה להמשיך ולגדול במיוחד כעת לאור משבר הקורונה והמציאות החדשה בה שחקנים נוספים בעוגת הפרסום כמו קולנוע למשל, נמחקו כמעט לחלוטין.
בשנת 2019 נמשכה מגמה נוספת והיא המשך ירידה משמעותית בנתח הפרסום של העיתונות, למעשה העיתונות בישראל רשמה ירידה של 12 אחוז בהיקפה כאשר ירידה זו כוללת גם צניחה דו ספרתית במספר האינצ'ים לפרסום בעיתונים המובילים, במגזינים ובמקומונים וזאת למרות אינספור הנחות ומבצעים למפרסמים שכנראה מזהים בעצמם את המגמה ואת מיקום קהל היעד שלהם.
הירידה המשמעותית הזו גרמה ב 2019 לסגירת מוספים רבים, צמצום דפי פרסום בעיתונים וב 2020 מקומונים רבים נסגרו עקב חוסר פעילות.

הפניית משאבים לפתרונות דיגיטליים

העיתונים המובילים ממשיכים להפנות משאבים רבים לפתרונות הדיגיטליים שלהם, אתרים רבי עוצמה, ןמנועים במדיות החברתיות ומגבירים את המעבר שלהם למכירת תכנים בתשלום למנויים כפי שעושה עיתון הארץ כבר לא מעט זמן.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן