קבלו הצעת מחיר

פרסום באוטובוסים ומוניות שירות

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב print

התפתחויות הטכנולוגיה, נסיקת הרשתות החברתיות והניו מדיה, הציבו בפני ענף הפרסום אתגרים משמעותיים. לצד אמצעי התקשורת המסורתיים שממשיכים לשמור על כוחם, פותחו שיטות פרסום חדשניות שמניבות למפרסמים ולבעלי העסקים תוצאות מעולות בשטח.

פרסום על גבי אמצעי תחבורה צובר תאוצה בשנים האחרונות, ומציע אלטרנטיבה מצוינת לבעלי עסקים השואפים להרחיב את מנעד הלקוחות הפוטנציאלי שלהם ולקבל חשיפה חסרת תקדים בקרב שכבות שונות באוכלוסיה.

צוות מומחי הפרסום של מודעות 24 שעות, איגד עבורכם את היתרונות המרכזיים לפרסום על גבי אוטובוסים וכלי תחבורה, כדי שתוכלו לבחור במסלול הפרסום המתאים ביותר עבורכם.

למה כדאי לפרסם על אוטובוסים ומוניות שירות?

פרסום על אוטובסים ומוניות שירות מניב בראש ובראשונה, חשיפה חסרת תקדים. כמעט בלתי אפשרי להתעלם מהאוטובסים החולפים על פנינו ברחבי הארץ.
בין אם אתם עוברי אורח, הולכי רגל ברחוב, נוסעים בדרכים או הנהגים עצמם – את המודעות המתפרסמות על גבי האוטובוסים אי אפשר לפספס. החשיפה הנרחבת של מודעות אלו, מאפשרת לבעלי העסק להרחיב משמעותית את קהל הלקוחות הפונטציאלי, תוך ניצול מקסמיאלי של ההשקעה הכספית למשך תקופה ממושכת.

איך בוחרים את המודעה המתאימה לפרסום על אוטובוסים ומוניות שירות?

קמפיינים פרסומיים על אוטובוסים, קיימים במגוון סוגים ומיקומים בהם ניתן לבחור בהתאם לתקציב שהוגדר על ידי המפרסם:

  • מודעות על צידי האוטובוס – אלו המודעות הגדולות והבולטות ביותר, ולרוב, מניבות תוצאות מעולות עבור בעלי העסקים או המפרסמים. בדומה לשאר המודעות המתפרסמות על גבי אמצעי תחבורה, גם מודעות אלו מתאפיינות בצבעוניות עזה ואטרקטיביות ויזואלית, ומושכות את עיניי הולכי הרגל והעומדים בתחנות האוטובוס.
  • מודעות בחלק האחורי של האוטובוס– כולנו מכירים את ההמתנות הארוכות בפקקים בנסיעות לעבודה בבוקר או בחזרה הביתה אחרי הצהריים, ואת מראה האוטובוס העומד לפנינו ומתקדם בעצלתיים. מודעות המתפרסמות באחורי האוטובסים וכלי התחבורה השונים, הן אפשרות איכותית במיוחד עבור בעלי עסקים שרוצים לקבל חשיפה נרחבת במיוחד, שכן הן זוכות לחשיפה עצומה בייחוד בקרב הנהגים.
  • מודעות בפנים האוטובוס – מודעות אלו חשופות בעיקר לנוסעי האוטובס השונים, המתחלפים פעמים רבות במהלך היום. לרוב, מדובר במודעות ממוקדות לקהל יעד מסוים בהתאם לאזור הגאוגרפי בו נוסע האוטובוס או לפלח האוכלוסייה הפוקד אותו.
  • בנוסף לסוגי המיקומים השונים, גם למסלול הנסיעה של האוטובוס או מונית השירות השפעה רבה על שיטת הפרסום הנדרשת. מודעות המתפרסמות על גבי אוטובוסים או מוניות שירות הנוסעים בכבישים המהירים ברחבי הארץ יזכו לחשיפה רחבה יותר, ואילו אלו המתפרסמות על גבי אוטובוסים או מוניות הנוסעים בדרכים עירוניות, יתאימו לקהל יעד ממוקד יותר.

מאמרים נוספים על פרסום במדיה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן