קבלו הצעת מחיר

פרסום בעיתון דה מרקר

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב print

העיתון הכלכלי דה מרקר, הוקם בשנת 2000 על ידי קבוצת “הארץ”, ומופץ יחד עם עיתון הארץ בימי ראשון עד שישי. עם למעלה מ-92,000 עותקים בימי חול וכ-115,000 בסופי השבוע, ממשיך TheMarker לשמור על עלייה מתמדת ברמת החשיפה וממצב עצמו כאחד מהעיתונים הכלכליים והיומיים הבולטים בישראל.

פרסום בדה מרקר

תכנים מקצועיים וייחודים

נכון לחודש אפריל 2020 בדה מרקר מתפרסמות מידי יום לפחות 6 מודעות מסחריות בדה מרקר בגדלים רבע עמוד ,חצי עמוד ועמוד ובנוסף מתפרסמות לפחות 8 מודעות בורסאיות ,מכרזים ,כונסי נכסים והודעות לציבור מידי יום. 

אך בנוסף לתכנים החדשותיים והמקצועיים המתפרסמים בעיתון, פונה דה מרקר גם לקהל המפרסמים, ומציע פלטפורמה ייחודית וממוקדת לפרסום מודעות החשופות לקהל יעד ממוקד ואיכותי, המורכב מקוראים במעמד סוציו-אקונומי גבוה, בעלי עמדות מפתח בתחומי ההשכלה הגבוהה, הניהול, הפיננסים והנדל”ן. אז איך ממקסמים את החשיפה שמציע TheMarker  בצורה האפקטיבית ביותר? בעמוד זה ריכזנו לכם את כל מה שצריך לדעת על עיתון הכלכלה והעסקים של ישראל.

מי מפרסם ומתי כדאי

עיקר המפרסמים בעיתון דה מרקר הם חברות בורסאיות ,משרדי עורכי דין ,חברות נדלן , משרדי רואי חשבון ,בתי השקעות ,בנקים,  חברות ביטוח. בנוסף, משרדי רואי חשבון ומשרדי עורכי דין מפרסמים מודעות כנסים, עיריות ומועצות ותאגידי מים מפרסמים מודעות קול קורא. מכללות ואוניברסטיאות מפרסמות בעיתון דה מרקר מודעות דרושים בעיקר לתפקידים בכירים. כמו-כן, בימי שישי מופץ לוח דה מרקר נדלן ושם מפרסמות בעיקר חברות נדלן ,מתווכים וחברות השקעות ניתן להעביר מודעות לדה מרקר דרך מודעות 24 שעות כל יום עד השעה 17:00.

 

תדמית יוקרתית לפרסום אפקטיבי

בניגוד למגמה המתעצמת בעולם העיתונות, במסגרתה בוחרים חלק מהעיתונים לוותר על דרישת התשלום ולבחור בהפצה חינמית או מוזלת, העיתון דה מרקר נשען באופן בלעדי על מאגר מנויים נאמן המקבל את העיתון לפתח הדלת או לתיבות הדואר מדי יום. בנוסף, מפעיל TheMarker גם אתר אינטרנט פופולארי, המוגן גם הוא בחומת תשלום.

 

פלח הקוראים האיכותי, העיתונאים והכותבים המובילים המועסקים בו והעובדה שמדובר בעיתון בתשלום, תורמים לתדמית היוקרתית של דה מרקר ומושכים אליו קהל הולך וגדל של קוראים נאמנים שיחד עם קוראי הארץ מגיע לאחוזי חשיפה מרשימים במיוחד.

קשר בלתי אמצעי עם הקוראים

יחד עם הקו הכלכלי הבולט של דה מרקר, דוגל העיתון בקשר ישיר ובלתי אמצעי עם הקוראים והציבור הישראלי ומקיים ועידות בנושאים שונים כגון: כלכלה, פוליטיקה, דיגיטל ועוד. ועידות דה מרקר זוכות לסיקור עיתונאי ומעוררות עניין בכל קצוות הקשת הפוליטית, ותורמות משמעותית לפופלאריות של העיתון בקרב כלל האוכלוסייה.

מילת המפתח– מיקוד

בדומה לעיתונים המובילים בעולם, מחולק דה מרקר למדורים בהם מתפרסמות כתבות בנושאים שונים: חדשות, שוק ההון, נדל”ן, משפט, טכנולוגיה ועוד. המודעות המתפרסמות בדה מרקר מופיעות גם הן במדורים השונים בחלוקה נושאית, כך שהקוראים יכולים לחפש באופן אקטיבי את המודעות בנושאים הרלוונטיים להם, והמפרסמים נהנים מכוחו של המיקוד והפניות האיכותיות שהוא מניב.

 

דוגמאות לפרסום בעיתון דה מרקר

פרסום מודעות בדה מרקר שער

פרסום מודעת מכרז בדה מרקר

פרסום מודעת דרושים בדה מרקר

מאמרים נוספים על פרסום מודעות בעיתונים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן