קבלו הצעת מחיר

פרסום בעיתונות כלכלית בזמן משבר כלכלי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print
פרסום בדה מרקר

מלבד כלכלנים ואנשי מקצוע בתחום הכלכלה, באופן רגיל התחום הכלכלי נחשב לנישתי יחסית ולא מעסיק את כלל האוכלוסייה. כל זה משתנה בזמן משבר כלכלי, אז הרבה יותר אנשים מגלים התעניינות בתחום ושואפים להישאר מעודכנים לגבי השינויים החיוביים והשליליים בזמן המשבר.

בזמן משבר, הנושא הכלכלי מודגש ביתר שאת

בשנה האחרונה ישראל חווה משבר כזה, שהוא תוצאה ישירה של משבר מגפת הקורונה. חוץ מהאתגרים הבריאותיים והחברתיים הביאה עמה הקורונה גם קשיים כלכליים משמעותיים – עסקים רבים לא צלחו את הסגרים ואת ההתדלדלות בכמות הלקוחות. בד בבד, גם האזרחים מן השורה חווים משבר כלכלי. אנשים רבים פוטרו מעבודותיהם וחווים קושי כלכלי של ממש, מה שגם משפיע על הכנסות העסקים. בקצרה, מדובר במעגל הרסני שקשה לפרוץ אותו, אבל פרסום בעיתון כלכלי זה מה שיכול לסייע לכם בכל זאת לפרוץ אותו ולמנף את עצמכם מבחינה כלכלית. מכיוון שהנושא עולה הרבה אל סדר היום, החשיפה והתפוצה של עיתון כמו דה מרקר גבוהות מתמיד. פרסום בעיתון דה מרקר למשל, מבטיח כי המודעה שלכם תגיע לכמה שיותר אנשים, תוך זמן קצר. יש לכך משמעות גם כשמדובר במודעה שיווקית וגם כשמדובר במודעות מסוג אחר. למשל, מודעת מכרז.

מודעת מכרז בדה מרקר תבטיח לכם מועמדים איכותיים

קחו לדוגמה את דה מרקר, אחד מהעיתונים הכלכליים המובילים בישראל. כשמאחוריו המיתוג העוצמתי של עיתון "הארץ" הפופולרי, הוא נמכר החל מ 2008 כעיתון כלכלי עצמאי. העיתון מכיל כ 80 עמודים המחולקים לקטגוריות קבועות והוא מגיע לעשרות אלפי קוראים. פרסום בעיתון כלכלי כמו דה מרקר יכול להיות אפקטיבי דווקא בזמנים של משבר כלכלי ומיד נסביר גם מדוע.

כל מי שמפרסם מודעת מכרז שואף לקבל כמה שיותר הצעות, על-מנת שיוכל לבחור מהן את זו שתהיה הכי משתלמת. לצד זאת, מפרסמי מודעת מכרז שואפים כי המועמדים שיציעו את עצמם יהיו איכותיים, כדי שלצד המחיר המשתלם תהיה גם איכות מצד הספק או נותן השירות. פרסום בעיתון כלכלי כמו דה מרקר מסייע לגיוס מועמדים מהימנים ואיכותיים למכרז. העיתון גם עומד בפני עצמו וגם משתייך לקבוצת "הארץ" הידועה בתכנים המובחרים שהיא מביאה לקהל הקוראים. לכן פרסום מודעת מכרז בדה מרקר תוביל להצלחת המכרז, שגם הוא עשוי בתורו לתרום להצלחה הכלכלית של כל הנוגעים בדבר. כך שברור כי בכל מקרה ובכל סוג של מודעה מדובר בהשקעה משתלמת.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן