קבלו הצעת מחיר

פרסום בתחנות רדיו אזוריות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print
פרסום בתחנות רדיו אזוריות

בשנים האחרונות אנו נתקלים במחקרים חדשים אשר נותנים אור על נתונים מפתיעים בתחום תחנות הרדיו האזוריות בארץ. הנתונים חושפים כי 86% מן הציבור בישראל מאזינים לרדיו מידי יום.

שעות העומס הברורות ושיא ההשמעה נע בין השעות 7:00 עד ל 9:00 בבוקר. ניתן להסביר נתון זה בנסיעות המרובות בדרכים ובעומסי התנועה אשר מאריכים את זמן ההאזנה לרדיו.

מה הן תחנות הרדיו האזוריות

תחנות הרדיו האזוריות מפוקחות על פי החוק והשידור בהן הינו אקטואלי לתושבי האזור הרחב. הציבור המאזין לתחנות הרדיו האזוריות יוכל לשמוע אקטואליה כמו מהדורות חדשות, מידע על עומסי תנועה, מדורים שונים כמו פוליטיקה, ספורט וחדשות מקומיות וכמובן שירים שינעימו את דרכם.

מאחר ומדובר ברשת אזורית, גם הפרסומות שישודרו בה יהיו של בעלי עסקים מקומיים בלבד.

כמו כן בשל העלייה הממושכת והניכרת בשימוש האזנה לרדיו, הפך הרדיו לגוף פרסומי פוטנציאלי המספק לגוף הבוחר בפרסום ברדיו קהל מאזינים רב ושבוי המביא עימו חשיפה רבה לדבר המפרסם.

יתרונות בפרסום ברדיו האזורי

לפרסום בתחנות הרדיו האזוריות ישנן מספר יתרונות בולטים.

עלותם הזולה של הפרסומים ברדיו פותחת עוד דלתות לגופי פרסום קטנים יותר שתקציבם לא רב, הן לא צריכות לשלם לצוותי וימים צילום ממושכים וארוכים, אין צורך בשחקנית או דוגמנית שיציגו את מוצרם וכל המתבקש מהם בכדי להגיע לפרסומת טובה הוא משפט טוב המסביר על מוצרם וקול שדרני ולרוב תסריט טוב יעשה את העבודה.

יתרון נוסף הוא החשיפה הגבוהה והניכרת בפרסומי הרדיו האזוריים בפרט, נגישות גבוה יותר למוצר והגעת הפרסום לקהל יעד רחב ומגוון בכמעט כל שעות היממה.

לדוגמא רדיו חיפה המשדרת לקהל היעד הרחב והאזורי בפרט, בתחנה תוכלו להאזין לתוכניות הרדיו המקומיות, זמני אינטראקציה עם המאזינים, שירים ובין היתר תכנים שיווקיים ופרסומיים.

תחנה זו, כמו רוב תחנות הרדיו האזוריות פועלת 24 שעות ביממה, עובדה המאפשרת לה אינטראקציה מול סוגי קהל שונים ומגוונים וחשיפה מוגברת של תכנים ופרסומות.

לתחנות הרדיו אין הגבלה בשעות ההשמעה שלהן ולכן סוחפות אליהן קהל נרחב ומגוון של מאזינים.

לסיכום. בעידן הטכנולוגי שבו פונה הקהל יותר ויותר למדיה דיגיטלית, מפרסמים רבים מוצאים מקפצה גבוה לנכסיהם על ידי פרסום בתחנות הרדיו והתחנות האזוריות בפרט.

מאחר ורבים מן העסקים הקטנים שמתחילים את דרכם עדיין אינם יודעים לטרגט קהלי יעד שמייצרים המרות, הם יעדיפו לפנות לקהל הרחב ברדיו שם גם לא לוקחים סיכון גבוה של הפסד כלכלי וגם סוחפים אל עסקיהם לקוחות חדשים עם פוטנציאל המרות גבוה יותר.

עסקים רבים שכבר פרסמו בדרך זו מעידים כי נפתחו בפניהם לקוחות וקהל יעד רחב ומחודש.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן