קבלו הצעת מחיר

פרסום ורכש מדיה

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בעידן דיגיטלי רווי תחרות, עומדים המפרסמים בפני אתגר משמעותי – איך להתבלט ולמצוא את המדיה האפקטיבית ביותר להצלחה פרסומית? לא מדובר במשימה פשוטה, שכן ריבוי הפלטפורמות בעולם האינטרנט והסמארטפונים, עלול לגרום לעסקים ולחברות ליפול בין הכיסאות.
רכש מדיה הוא שלב בעל חשיבות עצומה בכל פעילות פרסומית או שיווקית. רכישת השטח הפרסומי במדיה המתאימה, חיונית ליצירת חשיפה נכונה וממוקדת, תוך ניצול מקסימלי של התקציב. בניית אסטרטגיה שיווקית שתשיג אחוזי המרה מרשימים ולידים איכותיים בצידם, היא האתגר המרכזי של המפרסמים בפרינט ובדיגיטל כיום.

משרד הפרסום מודעות 24 שעות, מתמחה בפרסום מודעות בעיתונות וניהול קמפיינים דיגיטליים. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם חברת Active Vision, העוסקת ברכש מדיה בכל ערוצי התקשורת בישראל, ומציעים לכם שירותי בנייה ופיתוח אסטרטגי לביצוע רכש מדיה.
ריכזנו עבורכם את כל מה שכדאי לכם לדעת על רכש מדיה אפקטיבי, שייקח את העסק שלכם לשלב הבא.

שלושת המרכיבים המרכזיים ברכש מדיה:

אפיון קהל היעד

זיהוי קהל היעד אליו אתם מכוונים הוא היבט מרכזי בהצלחת הקמפיין. על מנת להצליח לפתח אסטרטגייה שתמשוך את האוכלוסייה הרצויה, יש לבחון מהם ערוצי התקשורת והשימושים העיקריים של קהל היעד ולסווג אותו לפי גיל, מצב חברתי/ סוציו-אקונומי/משפחתי, תחומי עניין ועוד. בנוסף, מומלץ לבחון את הרגלי הרכישה של קהל היעד ובאמצעותם, להתאים עבורו את הקמפיין שיניב את הלידים הרלוונטיים ביותר.

התאמת המסר למדיה

כמו שאתם כבר בטח יודעים, המסרים השיווקיים משתנים משמעותית בהתאם למדיה בה תבחרו לפרסם.
לדוגמא, אופן הכתיבה בפרינט יהיה במרבית המקרים פורמאלי יותר, ואילו בקמפיינים שיווקיים בפייסבוק או באינסטגרם ייעשה שימוש בשפה קלילה יותר ומותאמת לקהל הצעיר.
גם מורכבות הפרסום משפיעה על יכולת הטמעת המסר, בשלטי חוצות לדוגמא, מומלץ לשמור על מסר קליט וקצר, בעוד שבטלוויזיה או בעיתונות או באינטרנט יש אפשרות לשלב מסרים ארוכים ומורכבים יותר.

התחשבות בתקציב

ריבוי הפלטפורמות הפרסומיות כיום, מאפשר התאמה מושלמת לכל תקציב, בין אם מדובר בסכומי כסף קטנים יחסית ובין אם מדובר בסכומים גבוהים ומשמעותיים יותר. לכן, חשוב להכיר לעומק את אמצעי התקשורת הקיימים בשוק, על מנת ליצור מסלול פרסום אפקטיבי שיאפשר חיסכון אופטימלי בתקציב.

מודעות 24 שעות – ניסיון, זמינות ומקצועיות

רכש מדיה הוא תהליך סבוך יחסית, שעלול לעלות לכם בזמן יקר והוצאות מיותרות. אנחנו מציעים לכם את הדרך הקלה והנוחה ביותר לרכישת מדיה בכל אמצעי התקשורת בישראל בשיטת one stop shop. צוות מומחי הפרסום שלנו, יבנה בתיאום איתכם את אסטרטגיית הפרסום היעילה ביותר, יעצב עבורכם מודעה, באנר או שלט שאי אפשר לפספס וישיק עבורכם את הקמפיין במדיה המתאימה.

בכל שעות היממה, אנחנו זמינים על מנת לייעץ ולכוון אתכם כדי שתקבלו תוצאות בשטח תוך זמן קצר. הניסיון שצברנו בתחום רכש המדיה, יחד עם הקשרים הענפים שפיתחנו עם דמויות מפתח בענף התקשורת הישראלי – יעשו את ההבדל בין קמפיין מדשדש לקמפיין שמותיר חותם משמעותי.

מאמרים נוספים על פרסום במדיה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן