קבלו הצעת מחיר

פרסום מודעה מסחרית

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מודעה מסחרית היא פרסומת המבקשת להציג ולהציע מוצר או שירות כדי להשפיע על קהל היעד לקנות לצרוך או להשתמש במוצר המפורסם, ולגרום להעדפתו על חשבון המתחרים. מטרת העל של המודעה המסחרית היא הגדלת המכירות כדי לייצר רווח כלכלי.
פרסום מודעות מסחריות בעיתון או באינטרנט היא אחת הדרכים הנפוצות כערוץ תקשורת של חברה הרוצה להציג את מוצריה או שירותיה.

נכון לחודש מאי 2020 מתפרסמות בכל יום 96 מודעות מסחריות בעיתונים השונים.

כדי לבלוט בעולם הפרסום בעיתונים ובמגזינים, עלינו להבין את עולם הפרסום, עולם העיתונות ולדעת מה המשאבים העומדים לרשותנו כדי להגיע לתוצאות הרצויות, לכן, כדי שלא נבזבז את כספינו לשווא, עלינו לפנות למומחים בתחום מהם נקבל את המידע הרלוונטי ליצירה ופרסום של מודעה אפקטיבית ויעילה ביותר, בתקציב מינימלי ככל שניתן.

בחברת מודעות 24 שעות, אנחנו מספקים שירותי פרסום לחברות מסחריות, בכל הפלטפורמות המקובלות, בין אם פרסום בעיתון, מגזין או כל פרינט אחר ובין אם פרסום מסחרי בעולם הדיגיטל והמחשבים.

על מנת להבטיח את הצלחת הפרסום ישנן פרטים רבים שכדאי לשים אליהם לב, לכן אנו מציעים לכם ולכן את שירותי הייעוץ שלנו כדי שהמותג שלכם אכן יקבל את תשומת הלב הראויה לו והמסר יעבור בצורה הטובה ביותר אל הקורא, למה צריך לשים לב?

  • אורך המלל? לרוב יש להמעיט במילים ולחדד את המסר
  • היכן לפרסם? באיזה עיתון? אולי בכלל במגזין מקומי או מקצועי?
  • מהו המיקום והגודל האופטימלי שיחמיאו למודעה שלי
  • צבעוניות ותמונות? מהו המינון, הגדלים והגוונים המשלימים את המסר הפרסומי.
  • באיזו תדירות לפרסם? מה כדאי ומה התקציב מאפשר

אצלנו במודעות 24 תקבלו ייעוץ מקצועי ואישי מהמומחים לפרסום בעיתונים, אצלנו תקבלו תשובות לכל השאלות הנ"ל ומגוון אפשרויות פרסום בעיתונים כדי להתאים לכם, יחד אתכם את התמהיל המוצלח ביותר למודעה אפקטיבית.

 

מהו פרסום מסחרי ?

פרסום הינו צורת הודעה המופנית לציבור הרחב או ציבור מסויים באמצעות פלטפורמה תקשורתית במימון המפרסם- שיכול להיות חברה, ארגון, אדם פרטי וכו.
פרסומת היא הכלי בו משתמש המפרסם במטרה להעביר את המסר, וכדי להצליח במשימה, הפרסומת דורשת כושר שכנוע, יצירתיות, בחירת מילים, סגנון, תמונות וכו'
האפקט הפרסומי תלוי ומושפע מכמה גורמים:

  • מסר הפרסומת- מה בעצם נאמר ואיך
  • המוען- מי מעביר את המסר
  • הנמען- למי מכוונת הפרסומת, מיהו הקהל
  • הפלטפורמה- באיזה אמצעי תקשורת הופיעה הפרסומת

ישנם סוגים רבים של מודעות פרסומיות, ניתן להבדיל ביניהן בחיתוך גס של- מודעת פרסום מסחרית או שאינה מסחרית.
במאמר הבא, נתמקד בפרסום מודעות מסחריות על צורותיו, מרכיביו ומהי הדרך המומלצת לפרסם מודעה מסחרית באופן שימקסם את התוצאה למפרסם וגם לקהל היעד.

מהי מודעה מסחרית?

בעולם השיווק והפרסום, פרסום מודעה בעיתון ופרסום מודעות מסחריות בעיתון נפוץ מאוד בחיי היומיום של כולנו. אנחנו נחשפים למודעות מסחריות ופרסומים מסחריים עשרות פעמים ביום אם לא מאות כיום בעידן שהכל נגיש דרך עיתון, מחשב או סמרטפון. בכל מקום שרק נפנה נבחין בפרסומים, חלקם גלויים חלקם סמויים, בעיתונים, מגזינים, טלויזיה, רדיו, טלפון ברחוב על אוטובוסים ועוד
מודעות מסחריות הן כר פורה לקריאטיביות חדשנות ועולם שלם של רעיונות על מנת למשוך את הצופה ולשכנע אותו לצרוך את מושא הפרסום.

מהו תהליך פרסום מודעה מסחרית בעיתון?

בהתחלה נבנה תהליך מחקר של אותו מוצר או שירות, כדי לספק את העיצוב של המודעה המסחרית בצורה האופטימלית ביותר מבחינת קהל יעד, מטרת הלקוח, פרסום רציונלי או פרסום אמוציונאלי, חזון ועוד.
בהמשך נספק שירותי, עיצוב, אדיבות ורצון לעזור ללקוח להצליח ולמקסם את שירותיו בפלטפורמות השונות.
אצלנו תקבלו יעוץ והכוונה לגבי כל אספקט בפרסום המודעה,
בין היתר בגדלי המודעות השונים- רבע עמוד ,חצי עמוד ,עמוד ,דאבל ואף סטריפים.
באיזה עיתון כדאי לפרסם- מודעות 24 שעות מספקות פרסום מודעות מסחריות בעיתון ופרסומות מעוצבות בכל העיתונים הארציים והמקומיים, מהמגזין המקומי ביישוב קטן ועד עיתונים יומיים מוכרים וארציים בתפוצה של מאות אלפי עותקים ביום, לדוגמא בעיתונים ישראל היום / ידיעות אחרונות / מעריב / מעריב הבוקר / כלכליסט / גלובס / דה מרקר
כמו כן תוכלו לבצע שילוב של חבילות פרסום בכמה עיתונים בו זמנית כמו ידיעות אחרונות ומקומון כמו ידיעות תל אביב במחיר אטרקטיבי!
מחירים ללא תחרות ודילים משתלמים במיוחד שלא תמצאו בשום מקום אחר.
פנו אלינו עוד היום, 24 שעות ביממה ותקבלו את התשובות המקצועיות, שירות יעיל ואנושי וכמובן, מוניטין של שנים בפרסום מודעות מסחריות בעיתונים.

פרסום במקומונים לעסקים מקומיים

פרסום בעיתון גדול ומוכר המופץ בכל רחבי המדינה כמו פרסום בישראל היום, יכול להיחשב כלוקיישן מבטיח לפרסום אך האמת היא, שלא משנה כמה גדול העיתון, לא בטוח שהוא התשובה לפרסום אפקטיבי.
פרסום בעיתון גדול כמו, ידיעות אחרונות, הארץ, מעריב, מקור ראשון, ישראל היום וכדומה יכול להבטיח חשיפה רחבה לקהל יעד מגוון מאזורים גיאוגרפים שונים, אך לא תמיד הגדול והיקר יפיק את התוצאות הרצויות לנו, לפעמים מה שצריך הוא דווקא ההפך חשיפה מצומצמת וממוקדת, מיקום גיאוגרפי מדויק בפחות משאבים, אלה הם שיובילו להצלחת הפרסום ולתוצאות בשטח.  
מקומונים הם לעיתים הפתרון האולטימטיבי לפרסום עסקים מקומיים.
עסק מקומי הרוצה לשווק עצמנו לקהל הלקוחות בעיר או באזור הרלוונטי לו, המתגוררים בסביבת העסק, יבחר לרוב באופציית הפרסום במגזין המקומי, ובכך ימקד את המודעה בלקוחות הפוטנציאליים הרלוונטים אליו.

שוק המקומונים בארץ מתחלק למקומונים של רשתות גדולות כמו ידיעות אחרונות, מעריב, והארץ, אשר לרוב מצורפים לעיתון הארצי או למקומונים מקומיים פרטיים המחולקים בנקודות מרכזיות בעיר, בתיבות הדואר ובנקודות אסטרטגיות נוספות.

איכות ונראות המקומונים הפרטיים משתנה, חלקם מופצים בנייר עיתון וחלקם בנייר כרומו איכותי, שכמובן משפר את נראות המודעה והיא נתפסת איכותית יותר. 
מיצוב העסק, פרסום במקומון ממצב את העסק כמקומי, "משפחתי" ומחובר למקום, בניגוד לפרסום בעיתון גדול וארצי שם ייתפס הפרסום כגרנדיוזי ומנותק יחסית מחיי היומיום.

תקציב, כמתבקש, פרסום במקומון עולה פחות באופן משמעותי מפרסום בעיתון בסדר גודל ארצי. לכן, על המפרסם להתייעץ עם משרד הפרסום בנוגע למטרות הפרסום ולרוב, כעסק מקומי בהיקף קטן- יעדיף לפרסם במקומון האזורי וירוויח משני הכיוונים, גם פרסום ממוקד ורלוונטי לקהל היעד וגם תשלום נמוך ומתאים לכיס של עסק קטן.

לסיכום:

לפני בחירת העיתון לפרסום עלינו לבחון את סוג העסק, את אופיו ואת מטרותיו ורק אז לבחור את העיתון, את המסר הפרסומי, ואופן הצגתו ללקוחותינו הפוטנציאליים, שהם כמובן קוראי המודעה.
אצלנו במשרד הפרסום מודעות 24 שעות, תוכלו לבחור את העיתון המתאים לכם, או לשלב בין מספר עיתונים כיוון שהצוות הפרסום והשיווק שלנו עובד מול כל העיתונים הארציים והמקומיים כאחד, וביחד נוכל להחליט מה, איפה, כמה ואיך מבין כל המשתנים יגרום למודעה שלך להביא לקוחות רבים לפתח העסק.

מודעות מסחריות לדוגמה

מאמרים נוספים על פרסום מודעות מסחריות