קבלו הצעת מחיר

פרסום מודעת אבל בעיתונים

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב print

העיתונות הכתובה עברה שינויים עצומים בשנים האחרונות. כיום, בוחרים חלק ניכר מהמפרסמים לשלב את הפרסום בעיתון יחד עם פרסום במדיות החברתיות או ברחבי האינטרנט. אך למרות התעצמות הדיגיטל בישראל ובעולם, פרסום מודעת אבל הוא עדין נחלתם הבלעדית של העיתונים.
מדורי האבל בעיתונים הארציים, מופיעים בעמודי החדשות היוקרתיים וזוכים לחשיפה עצומה של מאות אלפי עותקים. משפחות רבות, קרובים וקולגות לעבודה – בוחרים לחלוק כבוד אחרון לנפטר באמצעות פרסום מודעת אבל בעיתון, ובכך גם ליידע את כלל הציבור במועד ההלוויה ומיקום השבעה.

מה ההבדל בין מודעת אבל למודעת השתתפות בצער?

מודעת אבל היא מודעת המתפרסמת לרוב על ידי המשפחה הקרובה של הנפטר, הבוחרת להניח את זכרו בפרסום בעיתון. כמו כן, תפקידה של מודעת האבל ליידע את המעגלים הרחבים יותר בפרטי ההלוויה והשבעה, על מנת שיוכלו להגיע לנחם את האבלים ברגעים הקשים.

מודעת השתתפות בצער לעומת זאת, אינה עוסקת בפרטי ההלוויה והשבעה ומתמקדת בהבעת תנחומים למשפחת הנפטר. מודעת השתתפות בצער יכולה להתפרסם מטעם מקום העבודה של הנפטר, קבוצת חברים קרובה או קולגות למקצוע. חברות רבות מקפידות לפרסם מודעות תנחומים לכל עובד שנפטר או מאבד בן משפחה מדרגה ראשונה.

על מה חשוב להקפיד בפרסום מודעת אבל בעיתון?

מכיוון שמדובר בנושא רגיש המצריך תשומת לב והקפדה על הפרטים הקטנים, רצוי לפרסם מודעת אבל או השתתפות בצער באמצעות חברה המתמחה בכך ובקיאה בפרטים.

ברגעי הצער הקשים, נדרשת המשפחה לבצע סידורים רבים הקשורים לפטירת המת, וכאשר מדובר בפרסום מודעת אבל – יש לאפשר לקרובים לבצע זאת בקלות ובמהירות, תוך חיסכון מקסימלי בזמן וכסף.

את מודעות האבל יש לפרסם בשחור לבן, ברוחב 2 טורים לפחות ובפונט מסוים הנהוג בעיתון. חשוב להקפיד על תוכן המודעה על מנת שיכבד את זכר הנפטר והמשפחה, ויאפשר לקרובים להגיע להלוויה בזמן הנקוב.

מדוע כדאי לפרסם מודעת אבל בעיתון ארצי?

העיתונים הארציים הם אמצעי התקשורת הפופולאריים והנקראים בישראל. פרסום מודעת אבל בעיתון ארצי, מעניקה למודעה חשיפה רחבה במיוחד ומאפשרת למשפחה לחסוך בהודעות טלפוניות ארוכות וזמן יקר ברגעי הכאב.

משפחות רבות בוחרות לפרסם מודעת אבל בישראל היום, בשל העובדה שמדובר בעיתון הנקרא ביותר בישראל המחולק חינם בתחנות הרכבת ובצמתים מרכזיים. גם פרסום מודעת אבל בעיתון ידיעות אחרונות נחשב לאפקטיבי בשל ציבור הקוראים הנאמן של העיתון וכמות המנויים הגדולה.

במקרים אחדים, בוחרות חלק מהמשפחות לפרסם מודעת אבל גם במקומון המחולק ביישוב המגורים של הנפטר, על מנת ליידע את השכנים והמכרים. 

פרסום מודעת אבל בכל שעה ביום

למרבה הצער, משפחות רבות נאלצות להתמודד עם מוות פתאומי של יקירן בשעות הערב המאוחרות ואפילו הלילה. ברגעים אלו, חשובה יותר מכל הזמינות שמעניקה החברה דרכה תבחרו לפרסם את המודעה.

פרסום מודעת אבל בעיתון יכול להתבצע מהיום למחר, בשיחת טלפון פשוטה, דרך המייל או הוואטסאפ. משרד הפרסום מודעות 24 שעות, זמין עבורכם גם ברגעים קשים אלו, ויידע להתאים לכם את המדיה האפקטיבית ביותר לפרסום. מומחי הפרסום של מודעות 24 שעות, ידאגו לעיצוב מכובד בהתאם לכל הכללים הנהוגים בעיתון, על מנת שהמודעה של יקירכם תבלוט בין שאר המודעות במדורי האבל.

דוגמאות לפרסום מודעת אבל

מאמרים נוספים על פרסום מודעות אבל

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן