קבלו הצעת מחיר

פרסום בעיתון- תפוצה ומיקוד

פרסום בעיתון

בעידן שבו העולם כולו התקדם לכיוון הדיגיטלי נשאלת לא פעם השאלה מה יהיה עתיד הדפוס והאם הוא צפוי להישאר או לדעוך לרקע ההתפתחויות הטכנולוגיות בשנים האחרונות.
כיום צעירים שהם כוח הקנייה המשמעותי ביותר עוברים לצרוך חדשות דרך האינטרנט ולא דרך העיתונות, אך בניגוד אליהם אנו יכולים לראות שחברות מסחריות, משרדי הממשלה והרשויות המקומיות עדיין בוחרים לפרסם מודעות בעיתונות הכתובה.
הפרסום בעיתון מתחלק לשני סוגים עיקריים: עיתונות ארצית ועיתונות מקומית.

יתרונות הפרסום בעיתון – תפוצה

היתרון הראשון והמשמעותי ביותר הוא תפוצת העיתונים ברחבי הארץ.
קחו לדוגמה פרסום מודעת כונס נכסים שעולה בעיתון ארצי גדול ובמוספים שלו והיכולת של המודעה הזו להגיע לקהלים עצומים.
ממחקר שערכה חברת TGI עולה כי בשנת 2019 עלה שיעור קריאת העיתונים בישראל ומאז המגמה רק בעלייה.
כיום במדינת ישראל ישנם מאות אלפי קוראים ומנויים לעיתונים השונים.
גם אם מדובר בעיתון עם תפוצה ארצית נמוכה הוא מגיע לפחות לעשרות אלפי קוראים אם לא יותר, שלא נדבר על קוראים שאינם מנויים לעיתונים אך בכל זאת קוראים אותם.

יתרונות הפרסום בעיתון- מיקוד

כאשר אנו שומעים חדשות ברדיו או דרך ערוצי הטלוויזיה לרוב אנו עוסקים בדבר נוסף במקביל.
הפרסומות ברדיו, בטלוויזיה ובאינטרנט הן קצרות ולכן רגע קל של היסח דעת והפרסומת התפספסה.
בעיתון אין לקורא את האפשרות להעביר או לדלג על הפרסומת ובנוסף כמעט ובלתי אפשרי לשלב עיסוק נוסף בזמן קריאת העיתון ולכן המסרים והפרסומים עוברים ונקלטי אצלנו אם נרצה או לא נרצה.