קבלו הצעת מחיר

פרסום מודעות דרושים בעיתון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print
פרסום מודעת דרושים

בהסתכלות לאחור אל עבר תקופת הקורונה המשבר הקיצוני והניכר ביותר שחוותה המדינה על אל אף המשבר הרפואי הכבד הוא דווקא המשבר הכלכלי שבניגוד למחלה עצמה ממשיך ללוות את המדינה ואוכלוסייתה גם בימים אלה.
האוכלוסייה שנפגעה וממשיכה להיפגע מהמשבר הזה בצורה הקשה ביותר היא אוכלוסיית בעלי העסקים העצמאיים שבתחילת המשבר התמודדו עם מחסור בעבודה והכנסות לעומת הוצאות קבועות גבוהות ונאלצו להוציא עובדים רבים לחל"ת (חופשה ללא תשלום).
בתקופה האחרונה מתמודדים בעלי העסקים עם לראשונה עם אתגר חדש דווקא הפוך מקודמו, מדובר כמובן במחסור בכוח אדם על מנת לתפעל את העסק.
המסעדות והעסקים חזרו לפעילות מלאה אך העובדים שיצאו לחל"ת החליטו שלא לחזור.
העסקים עמוסים בעקבות הקהל המסתער שרק חיכה במשך שנה שלמה לחזור לשגרה אך אין מספיק כוח אדם על מנת לספק שירות לכמות גדולה של אנשים.
על מנת למצוא עובדים מעסיקים רבים בוחרים לפרסם מודעות דרושים למשרות שונות בעיתונים היומיים.
אז למה בעצם בוחרים המעסיקים בפרסום מודעות דרושים בעיתון?

תפוצה רחבה

נראה שהעולם כולו מתקדם בכיוון הדיגיטלי, נשאלת השאלה מה יהיה עתיד הדפוס והאם הוא צפוי לדעוך בשנים הקרובות לנוכח ההתפתחויות הטכנולוגיות של השנים האחרונות.
ניתן לראות שהקהל הצעיר אכן עובר לצרוך מידע באתרי האינטרנט אך בניגוד אליהם החברות המסחריות, משרדי הממשלה והרשויות המקומיות עדיין בוחרים לפרסם מודעות בעיתונות הכתובה.
כלומר, במידה ומתפנות משרות רציניות בגופים הגדולים המודעות יתפרסמו בהכרח בעיתונות הכתובה.
לעיתונים היומיים בארץ תפוצה רחבה מאוד, ממחקר שערכה חברת TGI עולה כי משנת 2019 חלה עלייה בשיעור קריאת וצריכת העיתונים בארץ ומאז הנתונים בעלייה.
לכל עיתון יומי במדינת ישראל קהל מנויים של מאות אלפים, שלא נדבר על כמות הקוראים שאינם מנויים ולכן פרסום מודעות הדרושים בעיתונים היומיים מתפרש כיעיל ואפקטיבי.

מיקוד 

לא כל מודעת דרושים המתפרסמת רלוונטית לכל קוראי העיתון, בחלק מהמשרות המתפרסמות יש צורך בעמידה בקריטריונים מסוימים על מנת להתקבל לתפקיד.
בעת פרסום מודעה הפונה אל מתמודד ספציפי יותר משתמשים בעלי העסקים ביתרון המיקודיות של העיתון.
כיום יש מגוון רחב של עיתונים ומוספים מכלל הסוגים המונים בין היתר מקומונים, עיתונים לאוכלוסיות ייחודיות ומוספים על כל סוגיהם.
במקומונים ניתן לפרסם מודעה הפונה ספציפית למועמדים מאיזור גיאוגרפי מסוים, עיתונים לאוכלוסיות ייחודיות מאפשרים פניה נגישה לאוכלוסיות מסוימות בדרכים המקובלות כמו פרסום מודעות בערבית בעיתון המיוחד לדוברי ערבית או פרסום תכנים רלוונטיים לחרדיים בעיתונים המופצים בעיקר בקרב קהילות חרדיות.
פרסום בעיתונים הקטנים הוא זול יותר וממוקד יותר ואכן מהווה פתרון טוב פרסום פשוט ויעיל בעיתון.

אתר זה נבנה בעזרת איךלבנותאתר